Онлайн платформата за споделяне на видеа YouTube използва нов подход в опит да се справи с проблемното съдържание, което накара стотици рекламодатели да се отдръпнат от услугата. „YouTube се опитва да насърчи нови системи, в които рекламодателите да избират при какъв тип съдържание да се появяват техните реклами“, коментира в предаването UpDate по Bloomberg TV Bulgaria Дмитри Новоселов, видео продуцент за YouTube канала Hardware Canucks.
По думите му видео платформата използва машинно обучение, изкуствен интелект и човешки ресурси, в опит да преглежда внимателно цялото съдържание в уебсайта, така че да филтрира и премахне неподходящото.
Същевременно тази задача се оказва изключително трудна за изпълнение, тъй като на всяка минута в платформата се качват по 400 часа видео.
Според Новоселов YouTube и Google са попаднали в наистина сложна ситуация, тъй като се налага да балансират между рекламодателите и създателите на съдържание. Той твърди, че подходът за демонетизация, който е избрала YouTube, веднага е оказал ефект върху създателите на видео съдържание и затова платформата трябва да ускори процеса по справяне с проблема.
„Много повече създатели са засегнати от този проблем от очакваното. YouTube трябва ясно да покаже, че се фокусира върху рекламодателите, но да знае, че засяга и създателите на съдържание“, посочва Новоселов.
Той твърди, че ще бъде много интересно да се види как случващото се влияе на лайфстайл каналите в YouTube, както и на тези, предаващи новини, които могат да са сред най-засегнатите. Новоселов смята, че технологичните канали в платформата са твърде малка частица от цялата картина и едва ли ще бъдат засегнати като цяло.
Самият Новоселов работи за канала Hardware Canucks, за който прави видео ревюта на хардуер, от 2011 г. По думите му, когато започвал, това е била съвсем малка ниша, но седем години по-късно този пазар се е разраснал много. Едно от опасенията му, свързани с това, са, че вече има насищане на пазара на създатели на съдържание, което може да направи навлизането на нови влогъри по-трудно.
„Сега за новите създатели на съдържание е по-трудно да станат разпознаваеми и да се утвърдят, защото има толкова много за гледане. От друга страна, именно заради новите автори се създават нови хъбове, в които те работят заедно, споделят абонати, сътрудничат си“, коментира Новоселов.
Цялото интервю гледайте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria:
Следете UpDate и във Facebook.
Още видеа гледайте на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате
преди 8 години "YouTube ползва нови системи, за да се справи с неподходящото съдържание "Желязната завеса изобщо не е изчезвала, само се премести плътно до границите на Русия...., но с "обърнат" заряд и датчик за "черно и бяло". отговор Сигнализирай за неуместен коментар