Износът на швейцарски часовници се понижава за 13-ти пореден месец през юли, след като Хонконг слезе на второ място в своеобразната класация на най-големите пазари за пръв път от повече от десетилетие, посочва Bloomberg.
Експортът като цяло се свива с 14% до 1,6 млрд. швейцарски франка (1,7 млрд. долара), сочат актуалните данни на Федерацията на швейцарската часовникарска индустрия.
Коригиран спрямо работните дни, спадът на месечния износ е от 5,9%, показват данни на швейцарските митници.
Само износът за Хонконг е надолу с 33% до 175 млн. франка. Страната традиционно бе най-големият пазар за луксозни часовници.
Приходите от продажби от САЩ, които вече са най-големият пазар, са с 15% по-малки до 179 млн. франка.
Спадащото търсене се разпространи от Азия до основните пазари на индустрията в Европа.
Печалбата на Swatch Group AG за първото полугодие се срина с 54%, съобщи през юли производителят на часовниците Omega.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате