Аутлет шопинг центровете вече са изключително популярни и сред инвеститорите, и сред търговците. Доказателство за тенденцията са няколко големи сделки с подобни активи, които бяха сключени през 2016 г., пише в свой доклад консултантската компания Cushman&Wakefield.
Обемът на сделките от началото на годината досега вече далеч надвишава обемите, отчетени през 2015 г., показват данните на компанията.
Безпрецедентното търсене от страна на инвеститорите се обяснява с представянето на активите, атрактивните им цени и високата доходност.
Данните на компанията сочат, че през последните 5 години обемът на площите от този сегмент в Европа се увеличава с малко над 6% годишно – почти два пъти по-бързо в сравнение с традиционните търговски центрове.
Ръстът на продажбите в аутлет центровете достига 8% годишно през последните три години, а наемите нарастват с повече от 10% за последните 12 месеца.
Експертите предупреждават обаче, че и този сегмент от пазара не е съвсем безрисков. Cushman&Wakefield съветва всички нови участници на пазара да си партнират с утвърден оператор на аутлет център.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате