Социалната мрежа Facebook планира да обяви в понеделник, че повече от 5 млн. компании се рекламират в нейната платформа всеки месец, а тя обновява пакета си от рекламни услуги, в опит да привлече повече малки фирми в мобилната си платформа, предава Ройтерс.
Главният оперативен директор Шерил Сандбърг разкри в интервю, че броят на рекламодателите е важен показател, който сочи, че Facebook има възможност да расте въпреки големия си мащаб.
През септември компанията заяви, че има 4 млн. рекламодатели, а през март 2016 г. - че те са 3 млн. Най-голямата социална мрежа, която се ползва безплатно, вече има 1,9 млрд. потребители.
Същевременно Facebook се е впуснала в битка с Google на Alphabet за доминация на пазара на дигитална реклама. Очаква се двата гиганта от Силициевата долина да привлекат 46% от разходите на компаниите за дигитална реклама през 2018 г. според компанията за проучвания eMarketer.
Много от тези средства са от големи марки, но за да привлече малките компании, Facebook залага на инструменти, като таргетиране на аудиторията, студио за мобилен дизайн и онлайн курсове, които в момента са достъпни на 10 езика.
Най-новите промени включват опция за повторно активиране на най-добре представилите се реклами и десктоп инструмент за управление на съобщенията, обявиха от компанията.
"Малките фирми предоставят толкова важни продукти и услуги, но също така са голям източник на работни места в света, в който растежът на заетостта става все по-несигурен и е нещо, за което хората наистина се притесняват“, коментира Сандбърг.
По думите ѝ най-ключовите индустрии, отличаващи се сред 5-те млн. рекламодатели, са електронната търговия, развлекателната/медийната и търговията на дребно. Около 75% от рекламодателите са позиционирани извън САЩ, а най-бързо растящите пазари са Индия, Тайланд, Бразилия, Мексико и Аржентина, обяви компанията.
Близо 50% от рекламодателите създават реклами за мобилни устройства, което отразява растящата важност на използването на Facebook в смартфони в бъдеще.
Повече от 90% от потребителите на Facebook влизат в социалната мрежа през мобилни устройства, а мобилната реклама носи около 84% от рекламните приходи, обяви компанията през февруари.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате