След разочароващата първа година на продуктите Playmation плановете на Walt Disney да трансформира своя бизнес с играчки се насочват в посока, напомняща на развитието на Pokemon GO, пише Wall Street Journal.
Пуснатите миналата година с фанфари Playmation имаха за цел да поставят началото на една нова ера на свързани с интернет преносими играчки, които комуникират помежду си и могат да бъдат обновявани през облака.
Първата вълна от продукти Playmation, появила се на пазара през миналия октомври, беше базирана на супергероите на Marvel, като Железният човек и Хълк. За разлика от повечето си играчки, създадени посредством лицензи, Disney разработи технологията зад Playmation до голяма степен сама. Hasbro се зае с производството и дистрибуцията.
Продажбите на Marvel Playmation са се оказали под първоначално поставените цели, твърди източник, който е работил по проекта. Сега играчките се предлагат с големи намаления. В началото те струваха 120 долара, а в момента в Amazon.com се предлагат за 23 долара. На уебсайта за продажби на Disney играчките с герои Playmation, които първоначално струваха по 15 долара, сега са по 4 долара.
Рейтингите на търговците на дребно, като Amazon, са високи, разкривайки, че много от хората, които са ползвали Playmation, са ги харесали.
Една от говорителките на компанията твърди, че Disney остава позитивно настроена към смесването на физическото и дигиталното “за създаването на нови видове преживяване със свързани игри”.
Проблемите на Playmation подчертават колко трудно е да се пуснат по-скъпи и сложни нови “платформи” за играчи, включващи един основен продукт и други добавени. в една среда,в която децата имат толкова много дигитални възможности.
Миналата година Disney заяви, че през тази есен планира да пусне Playmation играчи с “Междузвездни войни” и други, базирани на анимацията “Замръзналото кралство” през 2017 г. Вместо това, въпросните планове бяха оставени в изчакване след слабите продажби на продуктите на Marvel, твърдят източници, запознати с въпроса.
Marvel Playmation ще продължат да се продават и по време на коледния сезон, обяви говорителката на Disney.
Друг източник твърди, че миналата година десетки служители, работили по Playmation, са били освободени. Останалите дизайнери са били насочени към работа с разширена реалност - технология, която интегрира виртуални обекти в реалния свят. Идеята е това да се ползва в новите играчки от серията “Междузвездни войни”, коментират запознати хора. Разширената реалност лежи в основата на изключително популярната в момента видео игра Pokemon GO.
Disney “работи в тясно сътрудничество с външни партньори и тества нови технологии, за да пусне по-развит продукт на пазара”, коментира говорителката. Все още обаче не е ясно кога ще се появят играчките от линията “Междузвездни войни”. Не е ясно и дали ще ползват марката Playmation.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Търговците на облигации не се поддават на по-ниските лихви на Фед
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
4,3 по Рихтер разлюля Западна Турция
Прощаваме се с поета Найден Вълчев, автор на "Една българска роза"
Времето днес: Облачно, на места със слаби превалявания
Знаци, че той не ви харесва