След повече от 15 години изследвания и 9 млрд. долара инвестиции в производство и комерсиализация „Филип Морис Интернешънъл“ продължава трансформацията си към бездимно бъдеще. Целта, за която компанията работи с правителствата и научните среди, е обрат в общественото здраве, като милиони пълнолетни пушачи получат точна информация и достъп до иновативни бездимни продукти. Това коментира в предаването "Светът е бизнес" на Bloomberg TV Bulgaria Джордж Маргонис, генерален мениджър на "Филип Морис България".
„Над 200 хиляди българи вече са преминали на бездимните продукти на компанията, като целта е техният брой да се удвои до 2025 г.“, съобщи той и потвърди, че целите на компанията в България са съобразени с глобалните цели на „Филип Морис Интернешънъл“, адаптирани към местните условия.
Джордж Маргонис очаква трансформацията на компанията да е успешна и „както нашият главен изпълнителен директор е казвал многократно, ние вярваме, че в следващите 10 или малко повече години много държави ще са премахнали изцяло тютюневия дим“.
По думите му компанията залага на своите ESG цели в продукти и бизнес дейностите, прилага устойчиви практики, чиято цел е да предотврати бъдещи социални и екологични предизвикателства. Той напомни за националната кампания срещу замърсяването с цигарени фасове "Промени картинката", подкрепата на общности в тютюнопроизводителните райони в рамките на програмата "Забавно лято, грижовна есен", която се реализира в партньорство с Фондация BCause.
Джордж Маргонис съобщи, че над 19 млн. души по целия свят употребяват продуктите на компанията, като 13,2 млн. от тях са отказали напълно цигарите, а „Филип Морис Интернешънъл“ продължава да преследва целта си бездимните изделия да формират по-голямата част от приходите до 2025 г. с навлизане в различни категории, географски райони, потребителски и ценови сегменти.
"Въпросът не е само в никотина – за потребителите е много важно употребата на тези продукти да е удобна и да се доближава до ритуала на пушене. Работим по това и през следващите години ще излязат още устройства, с помощта на които да подобрим потребителското изживяване", коментира генералният мениджър на "Филип Морис България".
Маргонис отбеляза, че в реализирането на новата визия се включват все повече участници от бизнеса, а правителствата и институциите вече проучват научните данни и започват да оказват подкрепа на иновативните продукти чрез въвеждане на нови регулации.
Каква е целта на споразумението на „Филип Морис Интернешънъл“ с „Алтрия Груп" и защо компанията купи Swedish Match? Ще успеят ли новите платформи и устройства да предложат по-добро потребителско изживяване на пълнолетните пушачи? По какъв начин придобиването на три фармацевтични компании ще подобри качеството на живот и здраве?
Целия разговор може да гледате във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването "Светът е бизнес" може да намерите тук.


"Възраждане" при Радев: Ние, българите, искаме нови избори
Двама варненци на 26 и 27 години пребиха мъж за 150 лева
Заради Бюджет 2026 излизат на протест и в Гърция
Варненци сигнализират: Смъртта си има КПП, тук няма място да мине линейка
Благотворителната фотоизложба събира средства за Албена, която пострада при рали край Варна
След протеста: Идват битки за честни избори, правосъдие и прозрачност във всичко
Страните от източния фланг на ЕС заедно ще търсят пари за отбрана срещу Русия
Българските производители на сурово мляко са най-засегнати от пазарни трусове
Как правилното офис обзавеждане повишава продуктивността на екипа?
Петролът удължава спада си и достигна най-ниското ниво от 2021 г.
Audi възражда легенда от 90-те години
Топ 10 на най-бавните коли от 0 до 100 км/ч
Maserati се отказа от 4-цилиндровия си мотор
Завръщането на Skoda Fabia RS зависи от успеха на друг модел
7 от най-красивите двигатели в историята
Лавров коментира САЩ: Искат да поставят Европа на мястото ѝ
Част от столичен квартал остава без вода утре
Кола блъсна 15-годишно дете в столичния квартал "Хаджи Димитър"
Земетресение с магнитуд 5,2 край гръцкия остров Закинтос