Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Анализи

Twitter едва ли ще успее да повтори успеха си от 2020 г.

Потребителите вероятно ще търсят все повече офлайн развлечения

Twitter едва ли ще успее да повтори успеха си от 2020 г.

Снимка: EPA/БГНЕС

Twitter едва ли ще успее да повтори успеха си от 2020 г., когато потребителите объждаха в социалната мрежа теми, вариращи от политическите битки в Съединените щати, гражданските вълнения и кризата с Covid-19. Същевременно все повече хора се ваксинират и това ще повлияе на потреблението на платформата, твърдят анализатори от Wall Street, цитирани от Ройтерс.

Вдигането на ограниченията, след като хората се ваксинират, може да е от полза за други компании за дигитална реклама, като Facebook и Google, чиито акции записаха скок на стойността, след като тази седмица двата гиганта отчетоха много добри финансови резултати.

Но това не се случи с Twitter. Цената на нейните книжа потъна с повече от 12 на сто в петък, след като социалната мрежа отчете приходи за първото тримесечие и брой на абонатите, които до голяма степен съответстваха на очакваното от анализаторите, но предупреди, че текущото тримесечие може да е с по-лошо представяне и като цяло годината може да е по-слаба.

Още по темата

„Слабата прогноза на компанията предполага, че повтарянето на това представяне ще е изключително трудно“, коментира Харис Ануар, старши анализатор в Investing.com, допълвайки, че все повече хора ще се насочат към офлайн активности, докато ваксинационните кампании набират инерция.

Въпреки че други технологични компании предупредиха за спад на броя на потребителите през тази година, те все още очакват по-големи приходи от реклама, тъй като рекламодателите се опитват да таргетират потребителите, готови за покупки и пътувания, след като бяха затворени у дома за повече от година.

Обещанието на Twitter да се фокусира върху новите продукти и функции не помогна особено за успокояване на опасенията на инвеститорите в петък.

Някои анализатори обаче твърдят, че прогнозата на социалната мрежа за приходите за текущото тримесечие е консервативна, тъй като очакват новите функции на приложението и завръщането на събитията на живо да увеличат ангажираността на потребителите и монетизацията през следващите месеци.

Поне осем брокерски компании намалиха ценовите си цели за акциите на Twitter, след като компанията прогнозира по-слаб ръст на приходите за второто тримесечие.

По статията работи: Елена Кирилова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Анализи
Следващата жертва на недостига на чипове - индустрията за смартфони