BMW е бързоразвиваща се компания, която реагира на предизвикателствата, но повече планира поведението си в зависимост от очакваните промени. Тя създава новите тенденции и подходи, известени от времето, когато компанията е минавала през тежки форми на реконструиране през Втората световна война. Друг развиващ се фактор е времето на разширяването на бизнеса през 70-те и 80-те години на миналия век, който продължава и до днес. Това заяви Александър Миланов, управител в BМW Group България в ефира на предаването Клуб Investor по Bloomberg TV Bulgaria.
От Олимпийските игри през 1974 година компанията е показвала интереса си към електрическата мобилност, но в онзи етап светът не е бил подготвен за преминаването към електрификация. Дори сега светът още не е подготвен, но това е устойчива и надеждна цел.
BМW има свое задължение и разбиране за това как да постъпят и да се развиват на пазара. След лансирането на i3 и i8 показват технологичния си ноу хау, но и цялостния поглед към темата за електромобилност и устойчивост. Стремежът на компанията никога не е бил да електрифицират стар и познат модел.
“Ако се погледне към двете концепции - отделено е много време и внимание за леката конструкция и компенсирането на допълнителното тегло, което идва от батериите. Запазването на специфичните качества за BMW като водимост, предсказуемост на автомобила и икономичност са налице.”
Подходът, който дефинира BMW към електрическа мобилност е да направят най-зеления електрически автомобил. Не се придържат на батерията, електродвигателят, каросерията или пазара, а преминават през много други фази на планиране на продукта - затова как се произвежда автомобила и как той ще стои в годините на ползване.
6 цилинровите редови мотори, с които са известни BMW ще продължават да се разработват. Компаният залага на правото на избор на потребителя.
“Живеем в много динамичен свят, с различни предизвикателства, и ние трябва да сме сигурни, че може да отговорим на тях. Нашата цел е да предлагаме устойчива и индивидуална мобилност.”
Компанията ще развива електрическата мобилност, но гледат и по-далеч в бъдещето производството на водородни автомобили, които работят на базата на горивна клетка.
“Няма да спираме да развиваме двигатели с вътрешно горене (ДВГ), но и в никакъв случай няма да спрем и да ги електрифицираме”, заявява Александър Миланов.
Очаквайте участието на Александър Миланов и още интересни гости в конференцията на Investor Media Group CarTech the Future, която ще се излъчи по телевизията на 13 ноември.
Всички гости на предаването "Клуб Investor" може да видите тук.


ПСЖ спечели Интерконтиненталната купа
НС прие на второ четене промени в Закона за ДДС
Младежи, участвали в антиправителствените протести, създадоха инициатива "СТОП"
Мъж беше прегазен от три коли на АМ "Тракия"
Желязков: Очевидно е, че отиваме на избори
Проф. Спасов: България има нужда от малки модулни реактори за балансиращи мощности
Прекрояването на доктрината на САЩ за Латинска Америка е ужасна геополитика
Ziemba очаква AI да подкрепи търсенето на газ през 2026
Ziemba: Ситуацията около Венецуела ще се отрази на Русия, Иран
Ziemba: Следим предлагането на петрол и от Гвиана
Как евтина тръба спестява сериозна сума от гориво
Главният дизайнер на Mercedes напуска
Нова технология разпознава пияните шофьори зад волана
Отмяна на забраната на ДВГ – какво означава това за шофьорите?
Ford обяви промени в стратегията и отписа 20 милиарда долара
Синът на Нели и Ашанти вече е проходил
Какво знаем за руската офанзива в Сиверск, ключов пост в Донбас ВИДЕО
22 млн. евро "зелени" средства в израелски оръжейни компании: войната като устойчива инвестиция
Служители на американски ресторант използваха ChatGPT, за да...инсценират обир
Зодиите, които остават спокойни в кризисни ситуации