Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Имената на бизнеса

ЧЕЗ препоръчва безкасово плащане и комуникация от разстояние

Посещението в касови салони да става само при крайна необходимост, призовава Тодор Матев, директор „Продажби на дребно“ в „ЧЕЗ Електро България“ АД

ЧЕЗ препоръчва безкасово плащане и комуникация от разстояние

Тодор Матев. Снимка: ЧЕЗ

Г-н Матев, срокът за плащане на сметките за електроенергия е по-дълъг от нормативно определения и е 20 дни. Как, обаче, клиентите могат да платят фактурите си, като отвсякъде ни призовават да си останем у дома?

В ситуацията на извънредно положение препоръчваме сметките да се плащат от разстояние, което ще намали риска, както за нашите клиенти, така и за служителите, които работят в офисите. Възможностите за безкасово плащане са много и осигуряват на клиентите достатъчно сигурност. ЧЕЗ Електро България предлага 9 начина за безкасово плащане. Едната възможност е по банков път. Може да се използва услугата директен дебит. Тогава, с изричното съгласие на клиента, банката, в която той има разплащателна сметка, превежда дължимата сума от сметката. Друг вариант е чрез банкомат, през който дължимата сума се превежда от дебитна или кредитна карта на клиента, след като той въведе клиентския си номер в ЧЕЗ. Ако, така или иначе, сте стигнали до банков офис, може да попълните платежно нареждане. Към момента банките работят нормално. В тази ситуация не е задължително, а и не е препоръчително, плащането да се извършва чрез посещение в банков офис.

Още по темата

Може да се използват възможностите на интернет, като клиентът може дистанционно да нареди да бъде извършено плащане от обслужващата банка по сметката на ЧЕЗ. Друг вариант е като се използва системата ePay (www.ePay.bg) за нареждане на плащането, като предварително трябва да бъде направена регистрация. Системата UPAY на ОББ (https://www.ubbpay.bg) позволява плащането да се извърши без предварителна регистрация. Може да се ползват и услугите на „Транскарт файненшъл сървисис“ (www.transcard.bg), като плащането се нарежда ръчно или автоматично, по интернет, след регистрация в сайта на финансовата компания „Транскарт“. На разположение на клиентите е и сайтът на iCard (www.icard.bg), чрез който те могат да разпоредят плащането директно от персоналната си страница, след предварително направена регистрация.

ЧЕЗ Електро предлага също и възможност за плащане чрез мобилните телефонни устройства с изпращане на sms. За целта е необходимо клиентът да притежава мобилен телефон с номер към български оператор и валидна банкова карта. Услугата се предлага от ePay и iCard. Важно е да се посочи клиентски номер. За превеждане на дължими суми клиентите могат да използват и над 1 000 терминални устройства на Cashterminal, като използват клиентския си номер и номер на фактура.

Подробна информация за всички начини за плащане и линкове към съответните финансови организации може да се намерят на сайта на ЧЕЗ Електро (www.cez.bg), секция „За клиента“, подсекция „Начини на плащане“. Безкасовите начини на плащане спестяват време и усилия на потребителите и ги правят независими от мястото и работното време на касите.

Остава ли възможността за плащане на каса?

Разбира се, на разположение на клиентите са 6 280 места за плащане, включително каси на партньорите ни „Изипей“, „Фастпей“, „Български пощи“, Банка „ДСК“, „УниКредит Булбанк“. Навсякъде в тях се спазват разпоредените протевоепидемични мерки за ограничаване възможността от заразяване с COVID-19 и вътре се допускат малък брой хора. Молим клиентите да бъдат търпеливи, ако се налага да изчакат реда си отвън.

Препоръката ни е посещението в касовите салони да става само при крайна необходимост, като се предпочитат другите възможности за плащане на фактурите за електроенергия.

И за да сме полезни на потребителите, как те могат да се свържат с дружеството?

Препоръчваме клиентите да се свързват с ЧЕЗ Електро от разстояние. Това става чрез телефонната линия 0700 10 010 и имейла info@cezelectro.bg. Полезна потребителска информация се съдържа и на сайта на компанията www.cez.bg, секция „За клиента“.

Продължават да работят и нашите центрове за клиенти. Те обслужват клиенти всеки ден от понеделник до петък от 09:00 ч. до 15:00 ч. В тях също сме взели всички противоепидемични мерки. Помещенията се дезинфекцират, като обслужването е организирано при спазване на препоръките на Министерство на здравеопазването за разстояние между служител и клиент, както и между нашите служители. Ако се налага изчакване, препоръчваме това да става отвън. Правим го с цел опазване както на здравето на потребителите, така и това на служителите ни, на които искам да изразя огромната си благодарност, че продължават да изпълняват служебните си ангажименти и да бъдат в полза на клиентите в настоящите извънредни обстоятелства. Тези служители също имат семейства, също имат притеснения. Но в момента не става въпрос само за извършване на обичайните служебни задължения, а за изпълнение за професионален, граждански и обществен дълг.

Банкови сметки на „ЧЕЗ Електро България“ АД за битови клиенти: СИТИ Банк IBAN: BG62 CITI 9250 1111 1CEZ EL и ING Банк IBAN: BG97 INGB 9145 1111 1 CEZ EL; за бизнес клиенти ING Банк IBAN: BG72 INGB 9145 7777 7CEZ EL и СИТИ Банк, IBAN: BG37 CITI 9250 7777 7CEZEL

 

По статията работиха: Екип на Investor.bg , автор Екип на Investor.bg , редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

Коментари ()


Още от Имената на бизнеса
Иван Манев: Нужни са законови промени, които да улеснят финансирането на стартъп