IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Netflix се готви за експанзия в Азия, но не в Китай, а в Индия

Компанията смята индийският пазар за предлагащ "невероятни възможности" в момента

16:46 | 08.11.18 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Видео стрийминг платформата Netflix има мисия да разшири аудиторията си в Азия, а страната, която би могла да ѝ помогне да постигне този растеж, е Индия, а не Китай, пише CNBC.

Страната с най-младото и все по-насочващо се към технологиите население представлява „невероятна възможност“ за увеличаване на броя на международните абонати на компанията, разкри главният директор „Съдържание“ на Netflix Тед Сарандос.

Абонаментите на услугата в Азия вече са повече от 58-те млн. в САЩ. Като цяло в глобален мащаб компанията има 137 млн. абонати.

"Ние сме в нашите ранни, много ранни дни в Азия“, посочва Сарандос. Но той твърди, че компанията има „много специални инициативи“ за всяка от териториите от региона.

Ключова сред тях ще е Индия, категоричен е Сарандос. Netflix се надява, че през следващите няколко години ще успее да се разрасне благодарение на интереса на хората в Индия към видео стрийминга, като ще привлече 100 млн. абонати само от страната.

"Ако помислите за възможността, има 450 млн. интернет потребители в Индия и около половината от тях гледат видео в YouTube и подобни услуги, което го прави един много интересен пазар“, коментира Сарандос.

Насочвайки се към Индия, Netflix ще се изправи срещу играчи като Amazon и Hotstar, които вече се радват на успех в страната със своите сравнително евтини стрийминг предложения.

За да отговори на това, компанията тества различни ценови модели, така че да се позиционира добре спрямо конкуренцията както в Индия, така и другаде. Според Сарандос фокусът ще е в предлагането на повече локално създадено оригинално съдържание, което да отговаря на търсенето на потребителите както на вътрешния пазар, така и в международен план.

Netflix планира да продуцира 100 оригинални проекта в региона през следващите години.

По думите на Сарандос „няма реална цел“ по отношение на регионите, от които ще дойдат тези проекти. Въпреки това той посочва, че компанията не планира подобен подход за навлизане на китайския пазар в близко бъдеще.  

Още новини за технологии можете да научите от видеото на Bloomberg TV Bulgaria

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 15:40 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още