Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Pinterest ще определи ценовия диапазон за IPO-то си под последната си оценка?

Компанията стартира роудшоуто си в Ню Йорк

Pinterest ще определи ценовия диапазон за IPO-то си под последната си оценка?

Снимка: Архив Ройтерс

Pinterest планира да постави ценови диапазон за първичното си публично предлагане под сумата, при която онлайн търсачката на изображения последно набра частно финансиране. Компанията ще стартира своето роудшоу днес, за да привлече инвеститори, пише Wall Street Journal.

Последно Pinterest продаде акции на инвеститори преди IPO-то си още през 2017 г. на цена от 21,54 долара за ценна книга, сочат документите на компанията, подадени към регулаторите. Това е оценило стартъпа на около 12 млрд. долара. Не е ясно какъв диапазон ще постави фирмата днес, но се очаква да е под това ниво, твърдят източници, запознати с въпроса.

Като цяло няма гаранция, че при първичното публично предлагане цената ще е в първоначалния диапазон, а поемателите обичайно имат по-консервативни очаквания, надявайки се, че ще могат да ги надминат, когато акциите започнат да се продават. Книжата на Pinterest се очаква да излязат на борсата в Ню Йорк тази седмица под символа PINS.

Lyft, чието представяне е внимателно следено, тъй като е смятана за барометър за високо оценените технологични компании, излизащи на публичните пазари, пое надолу след скорошния си борсов дебют, а това може да е сред причините Pinterest да подходи толкова консервативно.

Още по темата

Листването на Pinterest ще е следващият голям тест за пазарите. След него Uber Technologies планира да излезе под светлината на прожекторите с най-голямото първично публично предлагане за годината, а вероятно и едно от най-големите в историята. То ще се случи най-рано през май.

Pinterst има над 250 млн. активни потребители месечно, които посещават сайта, за да разглеждат милиардите изображения на теми от мебели до рецепти за вечеря и татуировки. Компанията генерира приходи от реклами, разположени в платформата ѝ.

Pinterest отчете силен ръст на приходите и спад на загубата. През 2018 г. приходите ѝ са достигнали 756 млн. долара, над сумата от 472,9 млн. долара година по-рано. За същия период нетната загуба се е свила до 63 млн. долара от 130 млн. долара за 2017 г. 

Вижте повече технологични новини във видео материала!

гледано: 2183   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (1)

0
 
0
 
1
преди 3 месеца
Няма профилна снимка
Какво ще публикува Ню Йоркска фондова борса на pinterest че да иска да я последваме там ми е доста интересно ? Да беше борса за готварски рецепти щях да разбера.

Още от Новини
Страните от ЕС завършиха оценката на рисковете пред сигурността на 5G мрежите им