Българският телекомуникационен оператор Vivacom ще разшири услугите в портфолиото на EON с нова такава, наречена EON Connect, и ще открие нов офис на звеното си United Cloud, обявиха на медийно събитие от компанията.
United Group, собственикът на Vivacom, ще предложи на пазара EON Connect – иновативна услуга, даваща контрол над всички домашни мрежи от едно място. Мултиекранното приложение ще даде възможност на всички клиенти да управляват свързаността у дома от гледна точка на сигурността, техническите настройки, да осъществяват контрол над потреблението и това какво могат да гледат децата в домакинството.
Освен това звеното за иновации на United Group – United Cloud, планира да отвори свой офис в България, като вече е в процес на търсене на място за него. Целта е в него да бъдат наети около 50 души, но все още не е ясно колко от тях ще се занимават с продуктови дейности и колко от тях ще са инженери, коментира Сърджан Дурджевич, главен изпълнителен директор на United Cloud.
Иновативната телевизионна платформа EON е достигнала 50 хил. активно ползващи я потребители за по-малко от шест месеца след пускането ѝ на пазара, а компанията я определя като „абсолютен бестселър“.
„Това е най-бързо развиващата се услуга в портфолиото на Vivacom”, коментира главният търговски директор на телекома Стоян Канарлъков, допълвайки, че приложението EON TV вече е заменило старото приложението TV GO.
Близо 40% от потребителската база пък гледа EON нелинейно, което означава, че връща назад, за да гледа съдържание, което вече е било излъчено. За сравнение, през миналата година делът на гледащите IPTV беше 17%, сочат данни, представени от компанията.
28% от потребителите гледат през мобилното приложение или уеб, а 14 на сто използват приложението за умни телевизори за EON.
Около 24 на сто от всичките 50 хил. потребители на EON ползват ОТТ услугата, а останалите потребители се възползват от пакетните предложения на Vivacom, включващи и интернет, освен интерактивната телевизионна услуга.
За първата си половин година на пазара услугата е разширила и каталога си, който вече включва 15 хил. заглавия, разкри Любомир Малоселски, директор „Продукти и услуги“ на Vivacom. По думите му от началото на услугата до днес броят на заглавията, включени в EON, е нараснал с близо 50%.
През ноември компанията планира да разшири детското съдържание в каталога си, като включи повече предложения в детската видеотека и добави нов линеен канал.
EON е създадена от United Group, собственикът на Vivacom, през 2017 г., след като първоначалната идея за нея се появява през 2014-2015 г. Първата версия на услугата е лансирана в Словения, Босна и Херцеговина, Сърбия и Черна гора. EON Smart Box се появява през 2018 г., а в годините досега компанията залага на машинно обучение и изкуствен интелект, които да ѝ помагат да развива персонализацията на услугата, разкри Срджан Джорджевич от United Cloud.


Хиляди протестираха в Румъния против корупцията
Румен Радев на Ханука: Да помним поуките от миналото
Мехмед Дикме предрича сблъсък между Борисов и Пеевски
Киселова каза в прав текст кое е съборило кабинета
Ива Митева: ИТН прекрачиха една граница, от която няма връщане назад
Рекордна цена на медта: Идва криза в предлагането точно когато пристига AI бумът
Нещата не вървят добре за Netflix и Елисън в битката им за Warner Bros.
Как Toyota се оказа изключение от тенденцията в Китай
Защо Тайланд и Камбоджа продължават да водят една и съща война
Украйна предлага да се откаже от исканията си за членство в НАТО
Нов радар за 230 000 евро всява ужас сред шофьорите
Смартфонът се оказва по-важен от двигателя
Сбогувахме се с тези коли през 2025
Плюсове и минуси на газовата уредба при дизеловите двигатели
Поредното изискване на ЕС вдига цената на новите автомобили
Николай Станчев: Животозастраховането е в застой
Житейските стресови събития са сред най-честите фактори, отключващи депресията
Учени създадоха почти невидима изолация за прозорци
Коремните мазнини след 50 години повишават риска от смърт с цели 83%
Какво представляват Социалните предприятия за хора с увреждания?