Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Web

Dropbox надмина очакванията на Wall Street

Акциите обаче бяха подложени на разпродажба заради удължаване на блокиращия период, забраняващ продажба на книжа на ранни инвеститори

Dropbox надмина очакванията на Wall Street

Снимка: Ройтерс

Прогнозата на Dropbox Inc за текущото тримесечие и резултатите за второто тримесечие надминаха оценките на  Wall Street  в четвъртък, докато онлайн фирмата за съхранение на данни печели все повече заради по-големия брой абонати, които са готови да плащат такси, предава Ройтерс.

Акциите на Dropbox обаче бяха подложени на натиск и поевтиняха с почти 10% в разширената търговия, след като компанията реши да удължи срока, в който сегашните акционери нямат право да продават акции, с няколко работни дни.

Блокиращияt период, който сега изтича на 23 август, ще отключи за пазара още 356,4 милиона акции.

Компанията, която се конкурира с Google, Microsoft Corp и Amazon.com Inc, както и с Box Inc, заяви, че очаква приходите за третото тримесечие да бъдат в диапазона между 350 и 353 млн. долара. Анализаторите очакваха приходи за 345,9 млн. долара.

Главният изпълнителен директор Дрю Хюстън заяви, че повече индивидуални и корпоративни клиенти са се регистрирали за наскоро въведените планове, които предлагат по-голямо съхранение на по-високи цени. Това е довело логично до по-висок среден приход на потребител (ARPU).

Още по темата

Компанията, която стартира като безплатна услуга за споделяне и съхраняване на снимки, музика и други големи файлове, работи над изграждането на своя корпоративен софтуер.

Средният приход на потребител на компанията е достигнал 116,66 долара за тримесечието и надмина очакванията за 113,95 долара. Абонатите на Dropbox, които плащат такси, са нараснали с 20% до 11,9 млн. в края на юни и надминават средната оценка на анализаторите за 11,73 млн. абонати, показва анкета на FactSet.

Акциите на компанията бяха под натиск и заради напускането на главния оперативен директор Денис Уудсайд, който изигра основна роля за първичното публично предлагане през март.

Компанията заяви, че той ще се оттегли в началото на септември след четири години във фирмата с централа в Сан Франциско. Той ще остане съветник на Dropbox до края на годината.

Dropbox извърши впечатляващ борсов дебют на 23 март, след като инвеститорите активно закупиха акции при най-голямото технологично IPO от повече от година, а книжата приключиха първия си ден на търговия с ръст в цената си от над 35%.

Компанията, която все още не е излязла на печалба, отчита по-малка загуба - от 4,1 млн. долара през второто тримесечие на 2018 г. в сравнение с 26,8 млн. долара година по-рано.

Изключвайки еднократни ефекти, Dropbox е спечелила 11 цента на акция, надминавайки значително оценките за 6 цента.

Приходите са скочили с 27% до 339,2 млн. долара, което е над очакванията на Wall Street за 330,9 млн. долара.

Компанията е изправена пред силна конкуренция. По отношение на частните клиенти Dropbox се бори с Apple Inc. и Google на Alphabet Inc., за да осигури съхранение на документи и снимки. Тази конкуренция принуди компанията да се фокусира върху предоставянето на услуги за съхранение и сътрудничество на бизнеса, все по-голям пазар, но на който Microsoft Corp. и Box Inc. вече също навлизат.

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Web
Alibaba очаква най-мащабния си Ден на самотните сърца до момента