Около 1000 жалби от пътници, недоволни от авиокомпаниите, постъпват годишно в Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация" (ГВА). Това съобщи Елеонора Добрева, главен експерт в дирекцията, на провелия се вчера на Летище София форум за бъдещето на авиацията.
С годините пътниците стават са все по информирани, те познават много добре правата си и изискванията към превозвачите, заяви експертът.
Тя съобщи, че се очаква Еврокомисията да издаде специални указания към националните администрации в кои случаи превозвачът дължи обезщетение и в кои – не. Указанията ще се отнасят например за казуси със закъснял или отменен полет, или отказан достъп до борда по някаква причина.
Причината е, че се е получило разминаване между становището на Комисията и съдебната практика.


Евакуираните моряци от танкера „Кайрос” са предадени на Гранична полиция във Варна
Ватерполният „Комодор” с победа и минимална загуба в столицата
Четири български победи и шест нокаута белязаха SENSHI 29
Арестуваха двама заради 30 литра ракия в Добрич
ООН търси 33 млрд. долара за хуманитарни мисии на фона на свито финансиране
Китайски изтребители прихванаха японски край Окинава
Зеленски е в Лондон за мирните преговори
Rheinmetall очаква високо търсене в следващите 10-15г, част 2
Rheinmetall очаква високо търсене в следващите 10-15г, част 1
10 коли, които бяха близко до съвършенството
Завръщането на Toyota MR2 е все по-близо
Отстъпки от над 100 000 долара показват, че богатите не искат електромобили
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Министър Атанас Запрянов посрещна новия патрулен кораб “Храбри” СНИМКИ
Арас-Текстил – традиция, отговорност и иновации в България
Ледените пързалки в София откриха сезона
Желязков: Ключово е бюджетът да бъде подкрепен, това не е смокинов лист за кабинета