Фейсбук страницата на платформата с мобилно приложение към нея iLoveBulgaria, която стартира на 15 декември 2016 г., има вече над 20 хил. последователи и 71 хил. говорещи за нея. Постовете са достигнали над 2 млн. души. Това съобщи във Велико Търново зам.-министърът на туризма Ирена Георгиева. Тя участва в кръгла маса „Дигитализация на туристическите дейности”, организирана от Министерството на туризма в рамките на XIV-ото Международно туристическо изложение „Културен туризъм“.
Дискусията бе посветена на значението на дигиталния маркетинг за ефективността на националната програма за реклама, съобщават от Министерството на туризма.
Като средство за мобилен маркетинг платформата стартира на 15 декември 2016 г. и обедини различни канали в тази сфера – мобилни, Фейсбук, Инстаграм, интернет, имейли, Вайбър чат-бот, QR код. I Love Bulgaria Андроид и iOS мобилните приложения вече имат над 7 хил. сваляния, при това рекламната кампания към българи и чужди туристи още не е стартирала, стана ясно от думите на Ирена Георгиева.
Тя съобщи, че членове на платформата са над 500 организации, фирми и обекти, в това число Министерството на туризма, общини и 100-те национални туристически обекта. На всички тях са монтирани обозначителни и указателни табели, а включените общини осигуряват реклама в туристическите инфоцентрове и за събития.
Инстаграм страницата на платформата стартира на 15 февруари 2017 г. и вече има над 2 500 последователи. Уебстраницата й стартира на 15 декември 2016 г. и има над 10 хил. посетители. Преобладават новите посетители – 88,1%.
По време на кръглата маса бе съобщено също, че преди броени дни iLoveBulgaria предложи на своите потребители още една иновация в социалните мрежи. На 1 април 2017 г. официално стартира динамичен Вайбър чат-бот на официалния интерактивен гид на България и вече има над 40 последователи. Той предоставя информация от робот за 100-те национални туристически обекта в близост до местонахождението на туристите и останалите хора. Само с няколко кликвания на мобилния си телефон потребителите във Вайбър влизат в публичния профил на iLoveBulgaria. Там те откриват и новия чат-бот, от който могат да получат информация за всичко интересно около тях - от туристически забележителности до специалните търговски предложения на членовете на iLoveBulgaria.
Като цяло в платформата са въведени 135 туристически обекта, които се показват на интерактивната карта на мобилното приложение iIoveBulgaria. За всеки обект е създадена отделна уебстраница с информативен характер, включващ снимков и текстови материал.
В мобилното приложение са публикувани над 200 промоции на забележителности, част от 100-те национални туристически обекта.


Ватерполният „Комодор” с победа и минимална загуба в столицата
Четири български победи и шест нокаута белязаха SENSHI 29
Арестуваха двама заради 30 литра ракия в Добрич
Ексклузивен бонус код и топ милиардерите в гейм индустрията
Българската велоиндустрия: Между китайската зависимост и електрическото бъдеще
Високият акциз на цигарите е от полза за здравето, семейния бюджет и икономиката
Тръмп е разочарован от реакцията на Зеленски към плана Белият дом за мир
Афишът на Уолстрийт: „BATMMAAN се завръща“ vs. „Великолепната седморка“
Тайландски удари с F-16 разклащат мирния план на Тръмп в Камбоджа
Завръщането на Toyota MR2 е все по-близо
Отстъпки от над 100 000 долара показват, че богатите не искат електромобили
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да използваме Google Maps без интернет
Желязков: Ключово е бюджетът да бъде подкрепен, това не е смокинов лист за кабинета
Топ 5 идеи за коледни подаръци от Samsung
Росен Петров с още 90 истории от българското минало в новата си книга
Самолет се “подхлъзна” и излезе от пътеката за рулиране в Истанбул ВИДЕО
Каскада или катастрофа: Кола се завря под джип, повдигна го ВИДЕО