Една от всеки четири политически новини, споделени в социалните мрежи във Франция и свързани с първия тур на изборите, е фалшива. Това показват данни от проучване на Университета в Оксфорд, цитирано от онлайн изданието Politico.
“Автоматизираните акаунти“, които „обикновено генерират огромен трафик“, обикновено се целят в консервативния президентски кандидат Франсоа Фийон, показва проучването.
Според изследването обаче качеството на новините в Европа е доста по-високо в сравнение с Америка по времето на президентските избори в САЩ.
Делът на фалшивите новини в Германия и Франция е много по-малък, отколкото в САЩ.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Четири български победи и шест нокаута белязаха SENSHI 29
Арестуваха двама заради 30 литра ракия в Добрич
Ексклузивен бонус код и топ милиардерите в гейм индустрията
Тръмп: Зеленски не е готов да подпише мирното ни предложение
"Продължаваме промяната": Преработеният бюджет е за кошчето
Високият акциз на цигарите е от полза за здравето, семейния бюджет и икономиката
Тръмп е разочарован от реакцията на Зеленски към плана Белият дом за мир
Афишът на Уолстрийт: „BATMMAAN се завръща“ vs. „Великолепната седморка“
Тайландски удари с F-16 разклащат мирния план на Тръмп в Камбоджа
Петролът се стабилизира с фокус върху покупките от Индия и атаките на Украйна
Завръщането на Toyota MR2 е все по-близо
Отстъпки от над 100 000 долара показват, че богатите не искат електромобили
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да използваме Google Maps без интернет
Четири български победи и шест нокаута белязаха SENSHI 29
Седмицата: Вот на недоверие, протести и контрапротести - ДПС излизат първи на 9-и
Йотова: Този вот на недоверие е различен
Нинова: Преправеният бюджет е по-голяма измама от предишния