Потребителското доверие в САЩ се повишава през февруари, като индексът на организацията The Conference Board записва ръст от 111,6 пункта през януари до 114,8 пункта през втория месец на годината, съобщава CNBC.
Икономистите, анкетирани от Thomson Reuters, всъщност очакваха спад на измерителя до 111 пункта.
Проучването на Conference Board се следи внимателно, тъй като е показател за нагласите на потребителите, включително към бизнес условията, краткосрочните икономически перспективи, личните финанси и трудовия пазар.
По-рано бяха публикувани данни за БВП в САЩ през четвъртото тримесечие на миналата година. Второто четене показа, че именно потребителските разходи – най-голямата част от икономиката – нарастват с 3%, което е над очакванията.


Студентите в България отбелязват своя празник
Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
От 2600% печалба до 86% унищожение: най-горещата крипто сделка се срина
Търговците на облигации не се поддават на по-ниските лихви на Фед
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Repsol направи розово гориво за всички автомобили
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Миланската „Ла Скала“ откри сезона с руска опера
Израел обяви нова граница между страната и Ивицата Газа
Деветима от Реал загубиха от Селта на Бернабеу
Тристранката обсъжда днес новия вариант на Бюджет 2026
4,3 по Рихтер разлюля Западна Турция