Много компании избират по Коледа да дадат пари за благотворителност, но пропускат да направят коледни подаръци за служителите.
„За мен изглежда дребнаво и жалко да не бъдат направени и двете неща“, казва социалният коментатор Ларш Кнапахьо, цитиран от шведския сайт Dagens Nyheter.
Правете винаги символични подаръци за Коледа, съветва той собствениците на компании.
Той дава пример с компания, която наскоро се похвалила, че вместо да даде коледни подаръци на сътрудниците, са дали 100 хил. крони на "Лекари без граници" (над 20 хил. лв.). Това е свързано с ценностите на компанията, обяснил е президентът й.
Експертът обаче коментира, че фирмата има 40 служители и реализира печалба от 1,2 млн. крони. За малки, символични подаръци компанията ще даде най-много 5 хил. лв., изчислява той.
Жалко е това да не се случи, защо да не бъдат направени и двете, коментира Ларш.
Покажете на служителите, че те са най-важният ресурс, казва експертът.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате