В последното финансово тримесечие Lenovo отново се доказа като лидер на пазара на персонални компютри и услуги. Увеличението на нетната печалба на бранда е с цели 65% до сумата от 512 млн. щ. долара, а оперативният паричен поток се удвоява до 1,6 млрд. долара. Това са най-високите приходи за бранда до момента и са в унисон с визията за трансформация и устойчив растеж на Групата.
Засилената дигитализация през последните години налага след себе си опростяване на процесите за използване на ИТ услуги, както и води до по-сложни инфраструктурни изисквания за бизнеса. За да улесни потребителите в този труден момент, Lenovo фокусира усилията си върху предоставяне на цялостни технологични решения и услуги, задоволяващи пълноценно нуждите на клиентите. Групата все повече се превръща от компания за устройства в бранд, който предоставя техника в съчетание с ИТ решения и услуги за бизнеса и крайния потребител. Адаптирането на Lenovo в новата бизнес среда се развива повече от успешно благодарение на стратегията OPS (възможност, производителност, устойчивост).
Пълноценно използване на възможностите
Тенденциите с хибридния начин на работа са тук, за да останат за дълго. Изчислено е, че пазарът на ИТ услуги представлява възможност за повече от 1 трилион щатски долара до 2025 г. и предоставя по-високи маржове на печалбата. Като всеки един лидер в дадена сфера Lenovo успешно се възползва от пазарните възможности, водени от новия начин на работа и ускорената дигитализация. Те са двигател за по-широката трансформация на компанията. За да стимулира по-високата обща рентабилност на Групата, брандът създава нова ИТ технологична архитектура – „Client-Edge-Cloud-Network-Intelligence“. Тя предоставя повече възможности на пазара и осигурява силен растеж и високи маржове. Благодарение на нея Lenovo успешно улавя нуждата от по-сложни ИТ услуги и улеснява потребителите.
От производителност към исторически върхове
През последното тримесечие Lenovo представи феноменални финансови резултати. Нетната печалба на Групата нарасна с 65% до 512 млн. щ. долара, а приходите постигнаха ръст от над 23% до 17,9 млрд. долара. Това само по себе си показва, че трансформацията на бранда отвъд устройствата работи успешно. В новата реалност всеки бизнес е дигитален и всеки продукт е услуга. Затова от Групата целят да направят закупуването на цялостно ИТ решение от Lenovo толкова лесно, колкото закупуването на нов компютър. Основната идея на Lenovo е да продължава да се трансформира успешно, водейки тенденциите на пазара и създавайки възможности за стимулиране на устойчивото увеличение на рентабилността, която постига до момента.
Ръст на премиум сегментите и аксесоарите
Освен върху цялостните ИТ решения и услуги Lenovo продължава да се фокусира и върху премиум сегментите си. Персоналните бизнес компютри бележат ръст от 48% на годишна база и един от най-атрактивните продукти на сегмента е ThinkBook 14s Yoga - гъвкав, мощен 2-в-1 лаптоп, идеален за бизнес цели. Той е тънък, лек и лесен за използване с четирите си режима на работа – лаптоп, таблет, стойка или режим палатка. А благодарение на интелигентните си опции като Modern Standby, мигновено е готов за работа.
лен
Бизнесът с аксесоари също нараства с 31% до 445 млн. долара за последното тримесечие. Голям успех през последните месеци пожъна серията Lenovo Go. Специално създадена за хора, работещи от разстояние, Lenovo Go включва безжична мишка, слушалки с технология за активно шумопотискане, портативни батерии и др. Устройствата от серията са създадени, за да дадат на заетите професионалисти възможност да организират сами работното си място, така че да е максимално ефективно. Където и да е офисът, устройствата Lenovo Go улесняват отдалечената работа.
Време за иновации
Lenovo вижда в иновациите единствения сигурен вариант за постигане на бизнес устойчивост и развитие. Визията на бранда е да предостави по-интелигентни технологии за всички пазари и крайни потребители на иновации. Затова и целта, която си поставят е амбициозна – удвояване на инвестициите в иновации през следващите 3 години (до около 60% през второто тримесечие). Това ще предостави по-голямо поле за трансформация на компанията и ще осигури възможност за устойчив растеж и увеличаване на рентабилността ѝ. Lenovo продължава да вярва, че общите усилия в търговията, технологиите и културата осигуряват значителни икономически ползи за всички пазари и гарантира, че технологията може да предостави възможности за развитие на всички в обществото.
Перспективите на бранда за финансовата 2021/2022 година остават положителни. Постоянните пазарни промени, които трансформират ИТ индустрията като цяло, създават възможности за дългосрочен, устойчив растеж и увеличаване на рентабилността. А оперативните постижения на Lenovo, включително здрава и гъвкава верига за доставки, множество иновации и глобален (както и локален) отпечатък върху бизнес сферата гарантират, че Групата може да се справи успешно с всякакви макро или микро предизвикателства по-добре от повечето компании на пазара.
len


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате