Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

HBO няма да жертва идентичността си в името на новия си собственик AT&T

Компанията ще остане вярна на принципите си, обеща един от директорите ѝ

HBO няма да жертва идентичността си в името на новия си собственик AT&T

Снимка: Архив Ройтерс

HBO няма да се превърне във фабрика за съдържание под ръководството на новия си собственик AT&T, коментира директор на премиум телевизията, пише Wall Street Journal.

“Нека изясня нещата доколкото мога. Няма план да разводняваме бранда HBO в полза на обема на съдържанието“, коментира програмният президент Кейси Блойс на събитие в Бевърли Хилс, Калифорния.

Блойс коментира въпрос за плановете на AT&T за услугата – нещо, което представлява интерес за медиите, откакто AT&T финализира сделката за придобиването на компанията майка на HBO – Time Warner.

Миналият месец по време на среща в централата на HBO в Ню Йорк Джон Станки, директор на AT&T, отговорен за новопридобитите активи на Time Warner, е говорил за нуждата от повече съдържание в HBO и по-голяма ангажираност с аудиторията. Той е подчертал, че HBO трябва да изгради по-близка връзка с клиентите си, подобно на Facebook, и да ги накара да прекарват повече време, гледайки съдържание.

"Искам ангажираност за повече часове“, коментира Станки, сочи запис на срещата, разгледан от Wall Street Journal, защото „получавате повече данни и информация за потребителите, а това ви позволява след това да правите неща като монетизация чрез алтернативни модели на реклама, както и чрез абонаменти“.

По-рано The New York Times писа за срещата, което доведе до спекулации, че HBO, която се определя като бутикова услуга, ще се насочи към масово производство, с което ще загуби идентичността и културата си под влиянието на новия си собственик.

Още по темата

Коментарът на Блойс от сряда сочи, че няма никаква заплаха за идентичността на HBO.

“Няма да правим нищо, което и преди не бихме направили“, обясни той. „Никой не иска да жертваме качеството в полза на количеството“ или да увеличаваме обема „до момент, в който да изгубим контрол над качеството“.

При обявяването на отчета си тази седмица АТ&Т подчерта, че новите ѝ медийни активи, включително HBO, са силни елементи. HBO обяви, че приходите ѝ са достигнали 1,7 млрд. долара, което представлява 13% увеличение на годишна база. Основен двигател на растежа са били приходите от абонаменти.

Оперативната печалба е достигнала 530 млн. долара, запазвайки нивото си от предходната година, тъй като ръстът на приходите е бил компенсиран от разходите за съдържание и маркетинг, както и от разходите, свързани със сделката с AT&T.

HBO е похарчила около 2,7 млрд. долара за съдържание миналата година, значително по-малко от бюджета от 6 млрд. долара на Netflix за 2017 г. и 8-те млрд. долара, които планира да похарчи през тази. Станки обеща HBO да инвестира повече средства в съдържание, но не разкри точно колко.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Медии
Кои са най-честите грешки при избора на дизайн за рекламните опаковки