Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Netflix се насочва към 90 собствени продукции годишно

Видео стрийминг компанията гледа с все по-голям апетит към "Оскарите"

Netflix се насочва към 90 собствени продукции годишно

Снимка: Архив Ройтерс

Плановете на Netflix да се превърне в най-богатото откъм съдържание филмово студио в Холивуд бързо се изпълняват, докато стрийминг услугата си поставя за цел да се превърне в дългогодишен претендент за „Оскар“, пише MarketWatch.

В неделя New York Times публикува профил на Скот Стъбър, ръководителя на звеното на Netflix за оригинални филми, и описа задаващата се „кинематографична вълна“ от страна на стрийминг гиганта, който се очаква да пуска по около 90 филма за година.

Отделът на Стъбър има две секции, посочва Times: Оригинални продукции, която трябва да създава около 20 филма годишно, с бюджети между 20 и 200 млн. долара; и Група на независимите продукции, която ще излъчва по 35 филма на година, с бюджети под 20 млн. долара. Филмите от другите подразделения, като документалните и анимационните, допълват обща бройка до 90 продукции на Netflix за 12-месечен период, допълва Times.

За сравнение, Universal Pictures на Comcast, едно от най-богатите студиа в Холивуд, продуцира около 30 филма на година, гласи още статията.

Още по темата

След като разби телевизионната индустрия с номинациите си за наградите „Еми“ по-рано тази година, Netflix сега насочва фокуса си към „Оскарите“, в частност с продукцията си „Рим“ на Алфонсо Куарон.

„Рим“ и още два филма на Netflix наскоро се появиха в част от кината, преди да дебютират в стрийминг услугата, като опит да се отговори на очакванията на гласуващите за „Оскар“.

Netflix все повече залага на големи имена, за да пуска големи продукции. Тя вече е работила с личности като Мартин Скорсезе, Стивън Содърбърг, Гийермо дел Торо и Майкъл Бей, както и с Мерил Стрийп, Бен Афлек, Еди Мърфи, Сандра Бълок и Дуейн „Скалата“ Джонсън.

"Ако ще създаваш добро филмово студио, трябва да го изградиш със страхотни експерти“, коментира Стъбър. „Опитваме се да изградим едно ново студио, което да е вълнуващо за творците“.

По-рано тази година главният директор по съдържанието на Netflix Тед Сарандос заяви, че компанията очаква да има около 1000 оригинални продукции – филми и телевизионни предавания, в своята платформа до края на 2018 г.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Microsoft плаща 25 млн. долара за извънсъдебни споразумения по обвинения в корупция