"Мегапартс България" ще изгради завод за преработка на автомобили в Северозападна България, съобщиха от компанията за Investor.bg. Новата производствена мощност ще бъде построена на площ от 62 хил. кв. метра.
Теренът е бил закупен преди година, но от компанията отказаха повече подробности за местоположението с цел да бъде защитена инвестицията.
Плановете са новият завод да бъде изграден до 2024 г. Неговата основна дейност ще бъде демонтиране на автомобилни детайли, които са годни за повторна употреба.
Ще бъдат обслужвани всички видове техника - от мотоциклети до тежкотоварни камиони и селскостопански машини.
Очакванията са, че когато заводът заработи с пълната си мощност, това ще намали три пъти цените на авточастите, предлагани от компанията.
Инвестицията в изграждането на завода ще бъде в размер на около 52 млн. лева. В това начинание "Мегапартс България" има за партньор азиатски холдинг, уточниха от компанията.
Новата мощност ще отвори 2 хил. работни места. От компанията коментираха още, че една от причините да изберат Северезападна България за инвестицията си е и нуждата от работна ръка.


Тийнейджърка скочи от блок в Пловдив
Танкерът "Кайрос" остава блокиран край Ахтопол трети ден
Отбелязваме 116 години от рождението на Никола Вапцаров
Букурещ избира кмет
Курортите вече са пълни за 8 декември
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Военните завзеха властта в Бенин
Келлог: Мирното споразумение за Украйна е много близо
Наталия Киселова: Улицата не може да замени парламентарната трибуна
Сръбският премиер: Няма да има недостиг, енергийната ситуация в Сърбия е под контрол
Тревожен сигнал: хранителната сигурност в България не е обезпечена
преди 9 години България и Източна Европа поне още 20-30 години няма да мине масово към електромобили, защотото хората купуват основно коли втора употреба от Западна Европа. Първо в Западна Европа трябва да навлезат масово електромобилите и чак 5-10 години след това ще се появят масово и в Източна Европа. До тогава частите втора употреба ще са търсени. Електрическите автомобили обаче, макар и с по малко части, също биха могли да се разглобяват. Един добре поддържан електромотор може да е вечен! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години А кражбите на автомобили, колко пъти ще нараснат?Изборът на Северозападна България е бедното население, което ще бъде наето да доставя стока за разфасоване. А и се очаква стоката за разфасоване да идва не само от Бг, ами и от Румъния и Сърбия. В Гърция не се гепи лесно кола, а в Турция там става много лошо, ако те хванат.Китайски холдинг?!! ... поредната офшорка на нашенска джамбазка групировка, събрала пари от кражби и сега ги превърта официално. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Каква е тази 2024 години? Това си е пълен кьорфишек. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Кьор фишек - 2024 - то тогава ще сме на електромобили, а в тях няма толкова много компоненти в сравнение със сегашните. По добре да си помислят за бизнес модела въобще. отговор Сигнализирай за неуместен коментар