"Мегапартс България" ще изгради завод за преработка на автомобили в Северозападна България, съобщиха от компанията за Investor.bg. Новата производствена мощност ще бъде построена на площ от 62 хил. кв. метра.
Теренът е бил закупен преди година, но от компанията отказаха повече подробности за местоположението с цел да бъде защитена инвестицията.
Плановете са новият завод да бъде изграден до 2024 г. Неговата основна дейност ще бъде демонтиране на автомобилни детайли, които са годни за повторна употреба.
Ще бъдат обслужвани всички видове техника - от мотоциклети до тежкотоварни камиони и селскостопански машини.
Очакванията са, че когато заводът заработи с пълната си мощност, това ще намали три пъти цените на авточастите, предлагани от компанията.
Инвестицията в изграждането на завода ще бъде в размер на около 52 млн. лева. В това начинание "Мегапартс България" има за партньор азиатски холдинг, уточниха от компанията.
Новата мощност ще отвори 2 хил. работни места. От компанията коментираха още, че една от причините да изберат Северезападна България за инвестицията си е и нуждата от работна ръка.


Административният съд – Варна е спасил 10 дръвчета рецеклирайки хартия
Бивша служителка на община Варна: Коцев разпространява лъжи по мой адрес
Две села край Варна са без вода днес
Експерт: Бюджетът за 2025 година е подходящ и за 2026 година
Българинът е песимист по природа, не вярва нито в имотното си състояние, нито в благополучието си
Играта за двигателите с вътрешно горене вече е приключила
Украйна и САЩ подновяват разговорите за мир с фокус върху сигурността
Чили избра най-десния президент след Пиночет, завивайки в орбитата на САЩ
Цената на петрола се покачва поради по-добро търсене от Китай
Най-слабите продажби на дребно в Китай след Covid усилват икономическите рискове
Промяна в нагласите – потребителите отново се насочват към ДВГ
Забравената легенда: Toyota GT-Four
Изтеглянето на милиони мотори показва големия проблем на съвременните ДВГ
Как Mercedes-Benz W124 постави еталон с „несъвършените“ си огледала
Полицията в Дубай се сдоби с най-откаченото Ferrari Purosangue
Вижте къде в София ще спрат водата на 16 декември, вторник
Трамвай дерайлира на столичния площад "Журналист"
Трифонов и редколегията: ПП-ДБ ни мислят за селяни и чалгари ВИДЕО
Още една руска тенисистка смени гражданството си
Сачева дойде сама на консултациите с Радев, той я контрира: Мъжете от ГЕРБ се крият зад жени
преди 9 години България и Източна Европа поне още 20-30 години няма да мине масово към електромобили, защотото хората купуват основно коли втора употреба от Западна Европа. Първо в Западна Европа трябва да навлезат масово електромобилите и чак 5-10 години след това ще се появят масово и в Източна Европа. До тогава частите втора употреба ще са търсени. Електрическите автомобили обаче, макар и с по малко части, също биха могли да се разглобяват. Един добре поддържан електромотор може да е вечен! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години А кражбите на автомобили, колко пъти ще нараснат?Изборът на Северозападна България е бедното население, което ще бъде наето да доставя стока за разфасоване. А и се очаква стоката за разфасоване да идва не само от Бг, ами и от Румъния и Сърбия. В Гърция не се гепи лесно кола, а в Турция там става много лошо, ако те хванат.Китайски холдинг?!! ... поредната офшорка на нашенска джамбазка групировка, събрала пари от кражби и сега ги превърта официално. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Каква е тази 2024 години? Това си е пълен кьорфишек. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Кьор фишек - 2024 - то тогава ще сме на електромобили, а в тях няма толкова много компоненти в сравнение със сегашните. По добре да си помислят за бизнес модела въобще. отговор Сигнализирай за неуместен коментар