Най-търсеният ексклузивен туристически продукт. Така определят от строително-инвестиционната компания Green Life Development & Resorts ваканционните къщи в затворени комплекси, разположени на българското Черноморие. Туристическият интерес е предпоставка и за съществен интвестиционен потенциал, коментират от компанията.
„Пазарът на вакационни къщи в затворени комплекси отново е активен – както покупките, така и наемите увеличават двойно броя си спрямо периода отпреди три години”, казва Антоанета Тодорова, търговски директор на Green Life Development. „Интересът към този продукт е много голям и поради относителния му недостиг на пазара – подобни проекти са малко и онези къщи, които се отличават с добро изпълнение, пазарни цени и се намират в успешно управлявани проекти, се реализират изключително бързо”, коментира още Тодорова.
Според нея ваканционните къщи в затворени комплекси отговарят на няколко важни за купувачите изисквания – собствено пространство с обособено дворно място, което обаче не задължава собствениците целогодишно да инвестират време в поддръжка. „Действително, независимо къде се намира подобен имот, той изисква немалко грижи. При затворените комплекси тази услуга се покрива от компанията, която управлява проекта”, казва Антоанета Тодорова.
По думите й макар основните клиенти да остават рускоговорящите, българите стават все по-активни – както на ваканционния пазар като цяло, така и в сегмента на къщите.
„Повечето хора купуват къщата за собствено ползване, но предвид големия туристически интерес опцията за инвестиция също изкушава купувачите. Цените на нашите къщи в Созопол варират между 200 хил. и 250 хил. евро за къща на два етажа, което поради факта, че българите рядко използват имота си за повече от един месец, прави възвръщаемостта от отдаване под наем през останалото време относително сигурна и добра възможност”, казва Тодорова.
Според Илиян Мариянов, търговски мениджър на Green Life Resorts, интересът за временно наемане действително е съществен. „Повечето хора са млади до средна възраст, модерни, на средни мениджърски позиции, с малки деца. Обикновено отсядат за около 10 дни, докато руснаците със сходен профил наемат къща за 2 седмици до месец”, казва той.
В Green Life Beach Resort Sozopol са обособени различни вътрешни пространства, зелени зони за отдих, пешеходни алеи, спортни площадки и басейни, открит фитнес и еко пътеки. Комплексът разполага и със собствен плаж, детски център, магазини и салони за красота, ресторанти и коктейл барове. Самите ваканционни къщи са изградени в средиземноморски стил, в унисон със заобикалящата ги среда.


Тристранката се събира днес
Студентите в България отбелязват своя празник
Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Търговският излишък на Китай надхвърли $1 трилион след възстановяване на износа
От 2600% печалба до 86% унищожение: най-горещата крипто сделка се срина
Търговците на облигации не се поддават на по-ниските лихви на Фед
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Как да използваме Google Maps без интернет
Repsol направи розово гориво за всички автомобили
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Студентите в България празнуват днес, честит 8 декември
Новият кмет на Букурещ Чиприан Чуку – рокаджия, фен на Майкъл Джордан
Миланската „Ла Скала“ откри сезона с руска опера
Израел обяви нова граница между страната и Ивицата Газа
Деветима от Реал загубиха от Селта на Бернабеу