IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Alexa на Amazon вече има ново лице

Echo Spot е малка версия на говорителя и притежава 2,5-инчов дисплей

10:31 | 28.09.17 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em>Снимка: Amazon</em></p>

Снимка: Amazon

Досега гласовият асистент на Amazon – Alexa, бе само един глас. С Echo Show, който се управлява именно чрез Alexa, Amazon дава на своята технология и лице и дава възможност с малкия Echo Spot за едно още по-тясно взаимодействие, предава DPA.

Новото устройство във Вселената на Amazon притежава 2,5-инчов дисплей и ще следва потребителите до спалните им. То може да действа и като будилник, да представлява видео връзка с приятели и да служи дори за камера за наблюдение в детската стая. 

Echo Spot ще направи комуникацията с Alexa по-лична и интуитивна. Клиентите ще говорят лице в лице с Alexa, макар че електронният секретар няма да получи аватар. Дори и видеообажданията с приятели и семейство са възможни с устройствата.

Обемният дизайн и огромният високоговорител EchoShow със 7-инчов екран приличат по-скоро на монитор за наблюдение, отколкото на интерфейс, който идеално би се вписвал в интериора. По-красивият дизайн безспорно е при EchoSpot.

С новия апарат Alexa вече се мести в петия си дом след представения през ноември 2014 г. Amazon Echo, Echo Dot (март 2016 г.) и Echo Look (април 2016 г.) или Echo Show, представено през 2016 г. в САЩ.

В Европа устройствата ще са в бяло и черно. Очакваната цена е 219,99 евро, а доставките ще стартират от 16 ноември. По-малкият Echo Spot ще е наличен за 129 долара в САЩ, доставките му започват през декември. Очаква се устройството да се появи на Стария континент в началото на идната година. 

„Echo не е типична потребителска електроника“, казва Дейв Лимп, директор за бизнеса с устройствата в Amazon. „Нашата задача започва едва тогава, когато доставим Echo на клиента. Тогава постоянно подобряваме това, което клиентите могат да правят с Echo”, добавя той, цитиран от DPA. 

Идеята е проста – колкото по-навътре в живота на потребителите навлезе технологията на Amazon, толкова по-ниско пада бариерата за онлайн покупки в платформата Amazon. Екраните служат и за нови витрини за продукти или медийно съдържание като Amazon Prime. Устройствата просвирват и тв съдържание, но клиентите трябва да се откажат от популярната видео услуга Youtube, след като Google не се съгласи да даде достъп до платформата си.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:20 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Хардуер виж още

Коментари

Финанси виж още