Компанията за бижута Cartier отваря отново емблематичния си магазин на Пето Авеню в Ню Йорк след ремонт, продължил две години и половина. Възстановената забележителност е колкото магазин, толкова и музей, който отбелязва историята на луксозните бижута и отдава почит на своите знаменити клиенти, коментира Bloomberg.
“Това имение е проектирано, за да привлича хора и да им позволи да станат част от семейството“, каза Мерседес Абрамо, главният изпълнителен директор и председател на Cartier за Северна Америка, в интервю за Bloomberg Television. Надеждата ѝ е, че клиентите ще се почувстват повече като у дома си, когато са в Cartier, въпреки внушителната му локация.
Имението Cartier преди е бил частен дом на финансиста Мортън Плант, който продава къщата на Пиер Картие за 100 долара и двойна огърлица от естествени перли Cartier, искана от съпругата му. При влизането си клиентите са приветствани именно от картина на съпругата на Плант с огърлицата.
Салонът Maisie Plant Salon не е единственият поклон пред миналото на бранда. Cartier използва дългия си списък от клиенти, за да продава своите бижута на всичките четири етажа. В салона, носещ името на Анди Уорхол, се намира мъжката колекция заедно с автопортрет на художника с часовник Cartier Tank. Брандът посвещава салон и на Елизабет Тейлър, където не е изненадващо, че се намират най-луксозните бижута.
Най-забележителна обаче е овална стая на втория етаж, посветена на Грейс Кели, която получава годежен пръстен Catier от принц Рение от Монако през 1955 г. Именно историята на американската актриса помага на Cartier да продава луксозните си годежни пръстени. За да отпразнува повторното отваряне, през септември на показ ще бъдат изложени бижутата на принцесата, включително годежният ѝ пръстен.
Отварянето идва на фона на срив в луксозната индустрия. Скъпите марки се борят с все по-слабото търсене в Китай и по-малкия брой туристи. Собственикът на Cartier – Compagnie Financière Richemont, каза, че оперативната печалба за първата половина на годината вероятно ще се понижи с около 45% и предупреди, че може да се наложи допълнителни икономии. Американското подразделение обаче вижда потенциал за развитие заради реновирания магазин.
„Прекрасното нещо на Ню Йорк е, че привлича всички, както американци, местни клиенти, така и международни туристи и международни бизнес пътуващи. За нас Ню Йорк е много силно място, независимо какво се случва в останалата част на света“, допълни Абрамо.
Как изглежда реновираният магазин - вижте в нашата галерия


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
Как да общуваме ефективно с партньора?
Провежда се спасителна операция край Ахтопол заради кораба Kairos