Мобилната игра “Honour of Kings” вече има толкова много активни потребители, колкото е населението на Германия, а това вероятно ще даде тласък на приходите на Tencent за последното тримесечие с около 50%, оставяйки на заден план проблемите, предизвикани от оплакванията, че играта е прекалено пристрастяваща, предава Ройтерс.
Фентъзи играта, базирана на исторически китайски герои, стана толкова популярна, че Tencent трябваше да въведе някои ограничения през миналия месец на фона на оплакванията за сериозно пристрастяване сред децата.
Но мерките доведоха до появата на сив пазар на акаунти за играта, тъй като по-младите играчи се опитват да заобиколят рестрикциите.
Набраната инерция се очаква да продължи в Китай, докато Tencent вече се радва на 938 млн. потребители на чат услугата си WeChat. Технологичният гигант, който ще обяви финансовите си резултати за второто фискално тримесечие в сряда, има планове за пускане на играта по цял свят. Същевременно има притеснения, че може да не успее да повтори успеха на някои чуждестранни пазари.
“Азиатските пазари все още имат по-добри перспективи. САЩ и Европейският съюз (ЕС) ще са свързани с дългосрочни усилия. Смятам, че културата е основната причина”, коментира анализаторът от Bocom International Кони Гу.
Очаква се Tencent да пусне “Honour of Kings”, която има по 80 млн. активни потребители дневно, в Съединените щати още тази година. Тя вече пусна играта с различни вариации на името на пазари като Тайван, Тайланд, Южна Корея, Виетнам и Европа.
“Притеснени сме за американските приходи от нашия модел. Задграничната експанзия за китайски разработчици на игри все още е трудна, има само няколко успешни примера”, посочва Гу.
Tencent, която е най-голямата компания за игри в света, се очаква да отчете приходи от 52,98 млрд. юана (7,9 млрд. долара) за второто тримесечие. Сумата е с 48% по-висока спрямо година по-рано според средната прогноза на анализаторите, анкетирани от Thomson Reuters.
Приходите от мобилни игри вероятно ще надминат тези от игри за персонални компютри за първи път и ще представляват 30% от общите приходи на пазара на игри. Печалбата на Tencent през тримесечието се очаква да нарасне с 31,8% до 14,15 млрд. юана.
Освен това се очаква Tencent да обяви голям скок на рекламните приходи, благодарение на рекламата в социалните мрежи. Прогнозите са за по-добри резултати на бизнеса с мобилни разплащания, на фона на растящия брой потребители на WeChat и все по-силното навлизане на безкешовите плащания в Китай.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
Как да общуваме ефективно с партньора?
Провежда се спасителна операция край Ахтопол заради кораба Kairos