Екранизацията на класическата приказка за Питър Пан - „Пан“ се изкачи до третото място в боксофиса в Северна Америка този уикенд, а дебютът ѝ се оказа разочароващ, пише Bloomberg.
Лентата, струваща 150 млн. долара, в която участват Хю Джакман и Леви Милър, отчете слаб резултат – 15,5 млн. долара приходи от продажбата на билети според Rentrak.
"Марсианецът“ с Мат Деймън поведе класацията, обхващаща продажбите в САЩ и Канада, със своите 37 млн. долара в рамките на втората си седмица по кината.
Слабият дебют на „Пан“ показва, че класическите истории не е задължително да привлекат публиката в кината. Това е предупредителен знак за студиата, които се опитват да възродят стари истории, за да приковат вниманието на зрителите. Въпреки че Walt Disney и Sony Pictures създадоха успешни филми за Питър Пан, Warner Bros. няма този късмет.
„Относно идеята по възраждането на историята за Питър Пан – не знам дали достигна до публиката по начина, по който те (от студиото) се надяваха“, коментира Пол Дергарабедиан, старши медиен анализатор на Rentrak.
В сегмента със семейните филми „Пан“ се изправи пред „Хотел Трансилвания 2“, който беше пуснат в перфектното време за Хелоуин и вече доминира в боксофиса, допълва Дергарабедиан.
Според BoxOffice.com очакванията за „Пан“ са били той да събере 16.5 млн. долара приходи. Но дори и с чуждестранните приходи, филмовото подразделение Time Warner трудно ще успее да си върне инвестициите. Лентата ще бъде пусната по кината в Китай на 12 октомври. Това е вторият най-голям филмов пазар в света и един от лъчовете светлина за филма.
Imdb.com и Box Office Mojo твърдят, че бюджетът на продукцията е 150 млн. долара – сума, която не включва парите, похарчени за реклама.
"Марсианецът“ увеличи приходите си на вътрешния пазар до 108,7 млн. долара, посочват от Rentrak. Филмът е режисиран от Ридли Скот и се очакваше да донесе 36 млн. долара през този уикенд.
„Хотел Трансилвания 2“ остана на второ място в боксофиса в Северна Америка със своите 20,3 млн. долара приходи. Общите приходи на лентата от премиерата ѝ досега възлизат на 116,8 млн. долара.
Четвърто място в класацията на най-гледаните филми зае „Обратно в играта“, а пето - „Сикарио“.
„Стив Джобс“ - продукцията на Universal Pictures за основателя на Apple, беше пусната само в четири кина в Ню Йорк и Лос Анджелис. Тя генерира средно по 130 236 млн. долара във всяко от кината. Филмът ще бъде пуснат в цялата страна на 23 октомври.
Продажбите на десетте топ филма този уикенд спаднаха с 19% до 106,3 млн. долара спрямо година по-рано, посочват от Rentrak.


Ограничават движението на автомобили във Варна през почивните дни заради два мача
Фратрия завърши годината с победа
Връчиха наградите „Доброволец на годината“ във Варна
19-годишен шофьор кара с 300 км/ч в София (ВИДЕО)
Призът „Спортист на Варна“ ще бъде връчен на 16 декември
EV стигат точка на необратимост през 2026, Европа и Китай ще се интегрират
САЩ: Европа рискува да бъде заличена, ако не се промени
Българската икономика нараства стабилно през третото тримесечие на 2025 г.
Природните бедствия са довели до силен ръст на имуществените застраховки у нас
ЕС търси Меркосур, за да се конкурира със САЩ и Китай, но предлага малко
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Европрокуратурата разследва измама за 13 млн. евро у нас, извършени са над 80 обиска
Интензивни дъждове утре, на места и с гръмотевици
Детайлите на разследването за корупция в Украйна, водено от полицията, са като от драма на HBO
Ретроградният Меркурий приключи, 5 зодии си връщат късмета
В Китай: Брижит Макрон посети гигантска панда, родена във Франция