След като представи новото поколение Megane във версии хечбек и комби, френската компания Renault разкри и третата модификация на модела. Тя представлява седан, който заменя на пазара модела Fluence.
Renault Megane Sedan използва същите технологии и платформа, които дебютираха с Megane и Megane Estate. Дизайнът също е добре познат, като задната част е вдъхновена от по-големия и скъп седан Talisman. Заложено е на LED стопове с 3D дизайн и LED фарове със специфичен светлинен подпис, както и на богато количество хром, които придават на Megane Sedan подчертано изискан и динамичен вид.
От френската компания уточняват, че моделът предлага водещо в класа пространство на задната седалка, а обемът на багажника достига 508 литра (VDA). Сред екстрите присъства безконтактно отваряне и затваряне на багажната врата - чрез движение с крак под бронята.
Задвижването на седана е аналогично с това при Megane и Megane Estate. Налични са 5 двигателя - 2 бензинови и 3 дизелови. Бензиновите развиват 115 и 130 к.с., а при дизелите мощността е 90, 110 и 130 к.с. В зависимост от мотора трансмисията може да бъде 5- или 6-степенна ръчна. Предлагат се и два автоматика - 6-степенен и 7-степенен с два съединителя.
В оборудването са включени екстри като дигитално арматурно табло, инфо-система с 8,7-инчов дисплей, цветен прожекционен дисплей, системата за персонализиране управлението на колата Multi-Sense, адаптивен автопилот, система за автоматично паркиране, седалки с масаж и други.
Renault Megane Sedan ще има официална публична премиера в Париж тази есен, а производството му ще се осъществява в завода в Бурса, Турция. Моделът ще се предлага на над 20 пазара по света, сред които и България.
Още снимки - в Automedia.bg


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате