Акциите на Twitter се обезцениха с повече от 10% по време на следборсовата търговия във вторник, след като компанията прогнозира приходи за третото фискално тримесечие, които се оказаха под очакванията на анализаторите.
Това е знак, че микроблогинг платформата не успява да привлича повече средства от реклама, докато растежът на броя нови потребители остава слаб, коментира Bloomberg.
Ключови детайли
-
Компанията прогнозира, че приходите ѝ за третото тримесечие ще бъдат между 590 и 610 млн. долара. Прогнозата на анализаторите пък е за 681,4 млн. долара.
-
Броят на активните потребители месечно през второто фискално тримесечие е достигнал 313 млн., което е повече от 310-те млн., които отчете за предходното тримесечие. Това се оказа над средната прогноза на анализаторите за 312 млн., сочат данни, събрани от Bloomberg.
-
Приходите от продажби през второто тримесечие са нараснали с 20 на сто до 602 млн. долара, спрямо 607 млн. долара, които експертите очакваха.
-
Оперативната печалба, като се изключат някои елементи, е достигнала 13 цента на акция. Това надхвърли очакванията, които бяха средно за 9 цента.
-
Нетната загуба за второто тримесечие достигна 15 цента на акция, от 21 цента на акция година по-рано.
-
Акциите на компанията поевтиняха до 16,41 долара по време на следборсовата търговия във вторник, като цената им падна с близо 11%.
Twitter работи по това да направи своята услуга по-привлекателна за по-голяма група от хора след няколко тримесечия с изключително слаб ръст или дори застрой на броя нови потребители.
Без по-голяма аудитория компанията може да се затрудни изключително в това да увеличи рекламните си приходи. За да се справи с това, Twitter се опитва да създаде нови приложения на своя уебсайт, като стрийминга на събития на живо, вместо да се конкурира директно с Facebook. По този начин компанията може да привлече видео бюджетите на рекламодателите. Често това са високи суми, които обичайно отиват при сайтове като YouTube и Hulu.
Twitter сключи няколко сделки за стрийминг. През тази седмица тя обяви, че ще излъчва няколко важни събития в сферата на бейзбола и хокея в САЩ. По-рано през годината фирмата плати 10 млн. долара за правата за стрийминга на Националната футболна лига. Facebook и Snapchat обаче също направиха събитията на живо свой приоритет.
Междувременно главният изпълнителен директор на Twitter и неин съосновател Джак Дорси се сблъсква и с други предизвикателства, като напусканията на голяма част от директорите и спекулациите на анализаторите, че компанията може да бъде придобита.


Екшън в парламента! Депутати се псуваха и удряха
Спипаха шофьор да кара на два вида наркотик край Варна
Осъждан за грабеж го направи отново! Удари варненец и му взе чанта с пари и документи
34-годишен задигна 2 бона от варненско казино
Среднощна трагедия край Варна! Мъж загина при пътен инцидент в Аксаково
Warner Bros. смята да отхвърли офертата на Paramount
Петролът поскъпна след американската блокада на танкери край Венецуела
Мислехте, че търсенето на бензин е достигнало пик през 2019 г.? Опитайте пак
BNEF прогнозира забавяне на глобалния растеж на слънчевата енергия за първи път
Преходът към електрически автомобили се разнищва бавно, после изведнъж
Край на евтините коли от Китай – Пекин иска ново споразумение с Европа
10 дизелови седана, които са по-успешни от бензиновите си аналози
Mercedes показа най-бляскавия Unimog в историята
Официално: ЕС се отказва от забраната на ДВГ през 2035
Китайците нямат спиране – ще участват в 24 часа на Льо Ман
5 зодии със силна интуиция
БСП към Радев: Решихме да градим и да влезем в управлението ВИДЕО / СНИМКИ
До 50 м е видимостта на магистрала "Тракия“ в Старозагорско
Скандали и шутове в пленарна зала между Радостин Василев и Гюнай Далоолу ВИДЕО
Саркози продаде за дни над 100 000 от книгата си за затвора