Instagram Stories добавя по-фина и зряла, но отново изкопирана функция от Snapchat. Осемте първоначални „лицеви филтъра", както ги наричат в Instagram, работят точно като тези в Snapchat и позволяват на потребителя да добавя виртуални уши на коала, розови очила, венец от пеперуди или грим за себе си и приятелите си в снимки или видеоклипове, предава TechCrunch.
Филтрите за лице са последната основна функция на Snapchat Stories, която липсваше в Instagram, след като тя клонирал формата за споделяне на слайдшоу на Snap, натрупаните креативни инструменти, изчезващите директни съобщения и др. Без убедителна причина новите потребители да избират оригиналните Snapchat Stories пред Instagram Stories, Instagram би могъл да увеличи преднината, като повиши своите 200 милиона дневно активни потребители на Stories, които вече надхвърлят 166-те милиона потребители на Snapchat. Това допълнително би забавило темпа на растеж на Snap, който доведе до загубата на 25% от стойността на акциите ѝ, след като компанията обяви слаби финансови резултати през миналата седмица.
Филтрите за лице и още три функции се предлагат на всички потребители чрез актуализация на приложението за iOS и Android. Инструментът за изтриване ще ви позволи да премахнете чертежите и рисунките, които сте добавили към изображението, въпреки че не може да премахне обекти от оригиналното изображение, както го прави Magic Eraser на Snapchat. Новият режим Rewind на Instagram възпроизвежда видеоклипове обратно, точно като един от най-старите филтри на Snapchat.
Най-оригиналната нова функция на Instagram е възможността да напишете хаштаг, който да добавите към публикациите си в Stories като стикер, точно като стикер за местоположение. Когато зрителите натискат тези стикери, те ще бъдат отведени до страницата на хаштага в Instagram, показваща други обществено достъпни, постоянни публикации с този маркер. В крайна сметка бихте могли да си представите възможността да търсите истории с точно този маркер или да гледате "Hashtag Story", съставена от всички публично видими истории с този етикет. Instagram всъщност просто започна да тества т. нар. Location Stories.
Засега Instagram няма да предлага спонсорирани лицеви филтри, но това може да се случи евентуално в рекламното подразделение на конкурентната Snapchat. Но след като вече клонира повечето успешни функции на Snapchat Stories, едно от малкото неизкопирани неща включва добавянето на триизмерни обекти от добавената реалност.


Ватерполният „Комодор” с победа и минимална загуба в столицата
Четири български победи и шест нокаута белязаха SENSHI 29
Арестуваха двама заради 30 литра ракия в Добрич
Ексклузивен бонус код и топ милиардерите в гейм индустрията
Българската велоиндустрия: Между китайската зависимост и електрическото бъдеще
Високият акциз на цигарите е от полза за здравето, семейния бюджет и икономиката
Тръмп е разочарован от реакцията на Зеленски към плана Белият дом за мир
Афишът на Уолстрийт: „BATMMAAN се завръща“ vs. „Великолепната седморка“
Тайландски удари с F-16 разклащат мирния план на Тръмп в Камбоджа
Завръщането на Toyota MR2 е все по-близо
Отстъпки от над 100 000 долара показват, че богатите не искат електромобили
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да използваме Google Maps без интернет
Желязков: Ключово е бюджетът да бъде подкрепен, това не е смокинов лист за кабинета
Топ 5 идеи за коледни подаръци от Samsung
Росен Петров с още 90 истории от българското минало в новата си книга
Самолет се “подхлъзна” и излезе от пътеката за рулиране в Истанбул ВИДЕО
Каскада или катастрофа: Кола се завря под джип, повдигна го ВИДЕО