Системата на мобилния оператор Vivacom претърпя срив. Причината за случващото се са технически проблеми с достъпа до интернет, потвърдиха от компанията пред Investor.bg.
“Поради технически причини в момента има затруднения с достъпа до интернет услугите на VIVACOM в страната”, гласи съобщение, публикувано на официалната Facebook страница на оператора.
От Vivacom благодариха на потребителите си за разбирането и обещават проблемът да бъде отстранен в максимално кратки срокове.
В определен момент сайтът на компанията не беше достъпен, а част от потребителите сигнализираха под съобщението във Facebook за проблеми и със самите обаждания.
Междувременно от БФБ-София уведомиха потребителите си, че онези от тях, които се свързват с търговската система Xetra посредством мрежата на БТК, е възможно да изпитват затруднения.
Впоследствие от Vivacom посочиха, че всички услуги на компанията са възстановени и работят нормално. Мобилният оператор отбеляза, че е претърпял технически проблеми с електрозахранването в ключов възел на мрежата на компанията около 15:30 часа, който е засегнал услугите за достъп до интернет, IPTV и бизнес услугите.
Вследствие на това мрежата на мобилния оператор работеше в режим на претоварване, поради което бе засегнато качеството на мобилните услуги за някои абонати, уточниха от Vivacom.
В случай на проблеми абонатите могат да се обърнат към центъра за обслужване на клиенти на кратък номер 123.
Случаят бе използван от конкурента на Vivacom - Telenor България, който сподели във Facebook профила си за техническия проблем в мрежата на другия оператор.
В понеделник и друга мобилна компания срещна затруднения със своите услуги. Клиентите на Mtel, ползващи нейната цифрова телевизия в цялата страна, сигнализираха за смущения и дори за липса на сигнал.
„Нямаше срив, а само затруднение в рамките на два часа“, коментираха от отдела за корпоративни комуникации на компанията пред Investor. По думите на представителите на оператора на услугата влияят метеорогологични условия и други външни фактори. Конкретната причина за случилото се вчера обаче не бе посочена.
По думите на представителите на Mtel екипът на компанията е реагирал бързо, за да отстрани проблема.
И днес обаче потребители на мобилния оператор се оплакват в корпоративния форум, че нямат сигнал.
* Актуализирано в 18:40 часа.


Как ще подаваме данъчни декларации след приемане на еврото?
Умеров: Постигнахме реален напредък по време на разговорите в Берлин
Нов астероид и мистериозен обект приближават Земята през декември 2025
Броят на левовете в обращение намалява
Башар Асад живее в „луксозно изгнание“ в Москва
Ford ще понесе 19,5 милиарда долара загуби заради стратегията за електромобили
На мен няма да ми се случи: Под 10% от имотите в България са застраховани
Макрон рискува да погребе завинаги споразумението с Меркосур
Дебатът на пазара на облигации за курса на Фед през 2026 г. набира скорост
Руският петрол се продава с "най-голяма" отстъпка в Китай след санкциите
Кой печели и кой губи на българския пазар през 2025
Шофьорка обърка педалите и скочи в пълен с хора басейн
Jeep Wrangler получи специална версия
Как Tesla печели невидимата война срещу шума
Пет коли, в които да инвестирате догодина
Удължителният бюджет ще бъде гласуван в ресорната комисия
Още един българин е загинал на фронта в Украйна
Европейски лидери предлагат многонационални сили като гаранция за сигурността на Украйна
84-годишен от Флорида простреля сина си в лицето
Погром в Триъгълника на властта: Неизвестни "заклаха" прасето-касичка
преди 10 години На връх йорданов ден да останеш без нет ... това и на брат си не ми дава сърце да му го пожелая. И на енергото да им е... хубав деня. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Тия от "отдела за корпоративни комуникации на М тел" са най-големите професионалисти в България по ПР. Много добре обесняват всеки път проблемите, никога не слъгват и всичко им се разбира. Браво! отговор Сигнализирай за неуместен коментар