Агенция „Пътна инфраструктура“ започна открита тръжна процедура за определяне на изпълнител на строителния надзор при изграждането на последните 88,9 км от АМ „Хемус“. Това е отсечката между 222-ри и 310-ти километър - след връзката с пътя Русе - Велико Търново до строящия се в момента участък Белокопитово – Буховци, уточни пресцентърът на АПИ.
Прогнозната стойност на обществената поръчка е над 21,414 млн. лева без ДДС и е разделена на три обособени позиции:
Обособена позиция №1 е за надзор при строителството на Участък 7 от АМ „Хемус“, който е с дължина 43,6 км. Той започва при 222-ри км след пресичането на автомагистралата с път I-5 Русе - Велико Търново и завършва при 265-ти км при пресичането с път II-51 Бяла - Търговище. Индикативната стойност за обособената позиция е 10,490 млн. лева без ДДС.
Обособена позиция №2 е за осъществяване на надзор при строителството на Участък 8 от АМ „Хемус“, който е с дължина 33,5 км. Отсечката е от пресичането с път II-51 Бяла - Търговище до връзката с път II-49 Търговище - Разград. Индикативната стойност за обособената позиция е 8,039 млн. лева без ДДС.
Обособена позиция №3 е за надзор при строителството на Участък 9 от АМ „Хемус“, който е с дължина 11,9 км. Той започва от пресичането с път II-49 и завършва при изграждащия се в момента участък Белокопитово - Буховци, при пресичането на път I-4 с път III-5102). Индикативната стойност за обособената позиция е 2,884 млн. лв. без ДДС.
От АПИ съобщават, че срокът за приемане на офертите изтича в 17:30 ч. на 30 юли.
Investor.bg припомня, че в края на декември 2019 г. АПИ възложи проектирането и изпълнението на строително-монтажните работи на Участъците 7, 8 и 9 от АМ „Хемус“ по Закона за обществените поръчки на „Автомагистрали“ ЕАД. Договорът е на стойност 1,150 млрд. лв. без ДДС.
Доизграждането на АМ „Хемус“ е основен приоритет в Управленската програма на правителството, тъй като бъдещето на Северна България и модернизирането на региона е свързано със строителството на автомагистралата и осигуряването на бърза и безопасна пътна комуникация между София и Варна.
В момента в експлоатация са участъците от София до Боаза и от с. Белокопитово до Варна, с обща дължина от около 180 км. Неизградената част, започваща от п. в. „Боаза“ и завършваща при с. Белокопитово, ще свърже вече построените участъци от двете страни на магистралата.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
Как да общуваме ефективно с партньора?
Провежда се спасителна операция край Ахтопол заради кораба Kairos
Новата реалност: Битка на дронове за небето над Украйна