Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Имената на бизнеса

InterContinental Sofia: Номер 1 сме, защото инвестираме в служителите

България става все по-разпознаваема и предпочитана дестинация сред чуждестранните туристи

InterContinental Sofia: Номер 1 сме, защото инвестираме в служителите

Анджело Зукала, генерален мениджър на InterContinental Sofia. Източник: InterContinental Sofia.

Вече близо две години InterContinental Sofia е утвърден лидер на българския пазар при петзвездните хотели и емблема на съвременния лукс в столицата. През изминалата година хотелът спечели три престижни награди от международни конкурси за хотелиерство: Водещ нов хотел в Европа, Водещ хотел в България и Най-добър луксозен бизнес хотел в Източна Европа.

Генералният мениджър г-н Анджело Зукала изтъква, че успехите се дължат на високо квалифицирания персонал, който приема задълженията си всеотдайно, с амбиция за отлично представяне. Това е видно и от двете проучвания за удовлетвореност на служителите - Colleague Heartbeat, проведени през 2019 г., със среден резултат над 90% за всички отдели. За приоритетите в работата на InterContinental Sofia през 2020 и визията за развитието на туристическия бизнес у нас, разговаряме с г-н Зукала.

Г-н Зукала, как InterContinental Sofia ще запази лидерската си позиция през 2020 г.?

И през тази година ще продължим да инвестираме в развитието на нашите служители, които са основният фактор за впечатляващите ни резултати през първите две години работа. Високите стандарти на предоставяните услуги и грижата за гостите са от изключително значение за InterContinental®. Продължаваме с обученията за различните отдели в България и в чужбина, регулярните срещи с ръководителите за повишаване ефективността на работа и стимулиране на личното развитие, ежеседмичните срещи с Генералния Мениджър за дискусия на текущи въпроси, както и с разнообразните инициативи на Екипа за социални дейности.

Как ще се развие хотелиерството в страната през 2020 г.?

България има изключително голям потенциал за развитието на туризма и хотелиерския бизнес. Неслучайно все повече утвърдени международни брандове навлизат в София и страната. България става все по-разпознаваема и предпочитана дестинация сред чуждестранните туристи и тази тенденция ще се засилва през 2020 г. За това спомага природното и културно разнообразие на страната, нивото на предлаганите услуги от българските хотели, както и многобройните опции за настаняване. Дигитализацията също ще повлияе положително на сектора. Много от хотелите в България вече работят с мобилни приложения и интерактивна телевизия, позволяващи резервации, поръчка на румсървис, оценка на престоя. Така постепенно ще бъдат изместени конвенционалните методи за осъщестяване на тези услуги.

Как ще се отрази на бизнеса откриването на двата нови петзвездни хотела в София?

Разрастването на пазара на петзвездните хотели в България със сигурност ще има положителен ефект за бизнеса. Повечето възможности за петзвезден престой в столицата ще засилят интереса към дестинацията и ще увеличат потока на чуждестранни туристи. Освен това, конкуренцията винаги стимулира усъвършенстването. Фактът, че засега InterContinental® Sofia остава единствен представител на международен луксозен бранд в столицата ни прави още по-отговорни към ролята ни за развитието на луксозния сегмент.

InterContinental Sofia e част от InterContinental Hotels Group (IHG®) - водеща компания в хотелиерската индустрия, с повече от 400 000 служители в над 100 страни. В момента IHG® има 5795 действащи хотела в световен мащаб и 1941 в процес на изграждане.

По статията работиха: Екип на Investor.bg , редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

Коментари ()


Още от