Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

CloudCart: Онлайн магазини постигнаха 236% ръст в оборота чрез платформата ни

Предприемаческата активност расте с популяризиране на стартъп културата у нас чрез академии, фондове и акселератори, посочи мениджърът на компанията

гледано: 2103   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа
Има стабилен ръст на обема на поръчки в електронната търговия. През миналата година през електронните магазини, които използват платформата CloudCart за бизнеса си, са генерирани онлайн покупки за над 142 милиона евро оборот – ръст от 236% за 2021 година спрямо пандемичната 2020 г. Това съобщи в предаването "Светът е бизнес" на Bloomberg TV Bulgaria Евгени Йорданов, изпълнителен директор на CloudCart, платформа за електронна търговия.
Още по темата

През миналата година през магазините, които използват платформата, са преминали близо 4 милиона дигитални поръчки от над 2,5 милиона българи. Евгени Йорданов посочи, че поскъпването на енергоресурсите е една от причините все повече хора да избират да развиват онлайн магазини, защото „да се поддържа физическо пространство става по-скъпо“. „И все пак голяма част от бизнеса в България още е резервиран към този вид дейност“, смята специалистът по електронна търговия и маркетинг.

Йорданов напомни, че в България има стотици хиляди фирми, регистрирани в търговския регистър, но има едва 18-20 хиляди онлайн магазини – търговци, които представят своите стоки през онлайн магазини.

„Всеки бизнес търгува под една или друга форма – дали с крайни потребители, дали със свои контрагенти. Търгуват се стоки, услуги, продукти, суровини“, посочи той и смята, че все още не е постигнато насищане на пазара.

По думите на Йорданов предприемаческата активност расте, като за това способства стремежът да се популяризира стартъп културата в България, включително и чрез различни академии, фондове и акселератори.

CloudCart спечели тазгодишното издание на конкурса Podim Pitching Competition в Словения, в което участваха над 800 европейски стартиращи компании.

Още по темата

Живеем в дигитално пространство, където хората трябва да бъдат привлечени да видят продукта. Ние съветваме, помагаме да се реализират продажби чрез маркетингови инструменти. Сега разработваме нов инструмент, който ще помага на клиентите ни да затварят тези сделки. Трябва да надвикваме останалите, но по един интелигентен начин, защото рекламите стават все по-неефективни с навлизането на все повече регулации като GDPR и други закони, свързани с личните данни, коментира Евгени Йорданов различните рестрикции, свързани с достъпа до данни.

Той допълни, че това „наранява“ бранша, като се плащат същите пари за реклама, но резултатът е по-малък.

„Когато компаниите предприемат действия за своето онлайн търговско присъствие и създават онлайн пространство за продажби, те неминуемо способстват за изсветляване на икономиката“, обясни експертът.

Според него сивият сектор не може да вирее онлайн, защото за всяко действие се оставя дигитална следа. “Това е среда за добрите и честни играчи, които не разчитат нищо да се случва “под масата". Те могат да спечелят много, ако влязат максимално рано в тази игра”, е мнението на мениджъра.

Как влияе войната в Украйна на бизнеса на електронната търговия? Какво е развитието на електронната търговия в България? Как се развива стартъп екосистемата и какви са перспективите пред българските предприемачи може да разберете, ако гледате целия коментар във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на предаването "Светът е бизнес" може да гледате тук.

 

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Петя Стоянова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Deezer така и не направи бляскаво IPO