Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Ефектите от коронавируса застигнаха и LG

Компанията отчита спад на оперативната си печалба за второто тримесечие с 24,1% до 495,4 милиарда корейски вона (405,65 милиона щатски долара)

Ефектите от коронавируса застигнаха и LG

Снимка: SeongJoon Cho/Bloomberg

Корейският гигант в сектора на електрониката LG Electronics Inc. също усеща ефектите от коронавирусната пандемия. Компанията отчита спад на оперативната си печалба за второто тримесечие с 24,1% до 495,4 милиарда корейски вона (405,65 милиона щатски долара) спрямо рекордното си представяне година по-рано.

Консолидираните приходи на компанията са намалели с близо 18% до 12,83 трилиона корейски вона (10,51 милиарда щатски долара), се посочва в съобщение до медиите.

Компанията посочва, че резултатите й са силно повлияни от пандемията, но въпреки това е успяла да адаптира веригата си за доставки и да „устои на бурята“.

При звеното за домашни уреди LG Home Appliance & Air Solution също се наблюдава спад на приходите от 15,5% до 5,16 трилиона корейска вона (4,22 милиарда щатски долара) през второто тримесечие на годината. Оперативната печалба от 628 милиарда корейски вона (514,23 милиона щатски долара) е с 12,5% по-ниска от миналогодишната, въпреки че през 2019 г. маржът от 12,2% беше най-високият в историята на компанията за домакински уреди и климатични решения. Положителното в случая е, че продуктите за по-здравословен начин на живот се търсят все повече и повече, посочват от LG.

Компанията LG Home Entertainment също беше силно повлияна от карантина, включително от затварянето на магазините на доставчиците. Продажбите възлизат на 2,26 трилиона корейски вона (1,85 милиарда щатски долара), което е с 24,4% по-ниско от 2019 г. А оперативните приходи от 2,26 трилиона корейски вона (1,85 милиарда щатски долара) са с 25,9% по-ниски от същия период през 2019 г. В допълнение към намаляването на разходите по производство LG Home Entertainment следи отблизо маркетинговите си инвестиции, увеличава пропорцията на премиум телевизорите, както и онлайн продажбите, за да си осигури по-добри финансови резултати за останалата част от годината, се казва в изявлението.

При подразделението за мобилни комуникации LG Mobile Communications налице е ръст от 31,1% на продажбите, но на тримесечна основа до 1,31 трилиона корейски вона (1,07 милиарда щатски долара). Това подобрение се дължи на началото на отваряне на много от пазарите след карантината.

Оперативната загуба от 206,5 милиарда корейски вона (169,10 милиона щатски долара) намаля сравнено с последното тримесечие на 2019 г. и първото на 2020 г. От компанията посочват, че лансирането на смартфона LG VELVET през третото тримесечие, както и някои други нови модели, се очаква да подобри ситуацията за мобилната дивизия на LG както в увеличени продажби, така и в намаляване на загубите.

Значителна понижение на приходите от 40% на годишна база отчита LG Vehicle Component Solutions до 912,2 милиарда корейски вона (746,94 милиона щатски долара). Оперативната загуба е от 202,5 милиарда корейски вона (165,82 милиона щатски долара) вследствие на затварянето на производители на части за коли по цял свят. Търсенето на компоненти за автомобили се очаква да започне да се възстановява в световен план, тъй като много от производителите започват работа наново, прогнозират от LG.

Компанията LG Business Solutions Company докладва продажби от 1,31 трилиона корейски вона (1,07 милиарда щатски долара) за втората четвъртина, с 12,6% по-ниско от същата четвърт на 2019 г., а пък оперативните приходи намаляват до 98,3 милиарда корейски вона (80,49 щатски долара).

По статията работи: Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Как една временна забрана в САЩ може да разруши TikTok?