Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Какво е бъдещето на онлайн приложенията за срещи?

Bumble се насочва към IPO при еднa доста сериозна аудитория, която може да се таргетира, прогнозира Ивайло Чаушев, главен пазарен анализатор в "Делтасток"

гледано: 1932   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
3 гласа
Bumble е мобилно приложение, което помага на хората да се срещат, да намират приятели и партньори. Интересното е, че приложението е насочено повече към жени. То отваря еднa доста сериозна аудитория, която може да се таргетира. Това каза в ефира на Bloomberg TV Ивайло Чаушев, главен пазарен анализатор в "Делтасток".
Още по темата

Повод за коментара му са плановете на компанията за листване на борсата.

“Bumble преди години не беше толкова известно приложение, а вече е най-голямото след Tinder”, посочи Чаушев.

Той информира, че Tinder има около 7,5 милиона активни потребители на месечна база, според данните в САЩ, а тези на Bumble вече са близо 6 милиона.

“Match Group - компанията майка на Tinder, се листна на борсата в САЩ през 2015 г., като акциите ѝ са поскъпнали с над 500% оттогава насам”, отбеляза експертът.

Още по темата

Чаушев посочи, че Tinder е сравнително устойчива, но притеснително при показателите ѝ е дългът, с който тя финансира агресивната си експанзия.

Подобни приложения генерират приходи сравнително трудно, тъй като потребителите не използват само едно от тях”, коментира анализаторът и изброи няколко интересни подхода на компаниите в тази насока.

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на предаването "Бизнес старт" може да видите тук.

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Петя Стоянова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Ново съдебно решение дава шанс на WeChat да оперира в САЩ