Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Tinder помогна на Match Group да надмине прогнозите на анализаторите

Компанията инвестира огромни суми в приложения за срещи, опитвайки се да привлече по-голям пазарен дял

Tinder помогна на Match Group да надмине прогнозите на анализаторите

Снимка: Архив Ройтерс

Match Group надмина прогнозите на Wall Street за приходите и печалбата ѝ за четвъртото тримесечие, след като нейното популярно приложение за срещи Tinder привлече повече абонати, а това изпрати цената на акциите с 12% нагоре по време на следборсовата търговия, предава Ройтерс.

Match инвестира значително в Tinder и в други услуги за срещи, опитвайки се да привлече по-голям дял от този пазар, който според Nomura ще достигне 12 млрд. долара до 2020 г.

Още по темата

Tinder е привлякла около 233 хил. абонати през тримесечието, с което общият им брой е достигнал 4,3 млн, или с 1,2 млн. повече от година по-рано.

Общият брой абонати на Match пък е нараснал до 8,2 млн.

Match твърди, че е спечелила средно по 58 цента от потребител, или с 3 цента повече спрямо година по-рано, тъй като повече хора са се насочили към премиум услуги като Tinder Gold.

Компанията прогнозира, че приходите за първото тримесечие ще са в диапазона 455 до 465 млн. долара, под прогнозите на анализаторите за 469,7 млн. долара, сочат данни на Refinitiv. Match обяви, че силният долар е натежал над прогнозата ѝ.

Match твърди, че очаква коригираната печалба от 150 до 155 млн. долара. Анализаторите очакваха 155,28 млн. долара.

Оперативни разходи са скочили с около 22% през четвъртото тримесечие, след като Match увеличи маркетинговите си разходи за Tinder на развиващи се пазари като Индия и Латинска Америка.

Компанията се сблъсква със силна конкуренция от страна на играчи като Bumble, която наскоро пусна приложението си в Индия – пазар с огромен потенциал в този сегмент.

Общите приходи на Match са нараснали с 20,7% до 457,34 млн. долара, надминавайки очакванията за 448,5 млн. долара.

Нетната печалба, разпределяна към акционерите на Match Group, е 115,5 млн. долара, или 39 цента на акция, за трите месеца, приключили на 31 декември, в сравнение със загубата от 9 млн. долара, или 3 цента на акция, година по-рано.

Като се изключат някои елементи, Match е спечелила по 43 цента на акция, над прогнозите за 38 цента на акция, сочат данни на Refinitiv.

Книжата на компанията повишиха стойността си с 10,3% до 58,54 долара. През последните 12 месеца цената им е скочила с близо 73%.

гледано: 1538   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Softbank инвестира в нов фонд, подкрепящ европейски стартъпи