Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Световни експерти прилагат мерки за защита на туристите в хотел в Слънчев бряг

Barceló Royal Beach има антиковид асистент за хигиенен контрол и специално приложение за онлайн комуникация с персонала

Световни експерти прилагат мерки за защита на туристите в хотел в Слънчев бряг

Снимки: Barceló Royal Beach

Емблематичният хотел Barceló Royal Beach в Слънчев бряг въведе строги мерки за защита на своите гости. Перлата в сърцето на курортния комплекс отвори врати на 25 юни и вече се радва на своите посетители.

Програмата „We care about you“ за защита от вирусни инфекции, включително и от COVID 19, е разработена от международни здравни експерти. Тя залага на над 90-годишния опит на световната верига в опазване на здравето и живота не само на гостите, но и на персонала и доставчиците.

Серията от мерки гарантират, че всеки посетител може да се наслади на своята почивка в пълно спокойствие, като контролът по дезинфекция се гарантира от специален антиковид асистент „We care about you“. Той следи как се изпълняват препоръките за опазване на здравето и надгражда съществуващите високи стандарти. В допълнение, служителите на хотела са снабдени с пълна гама от предпазни средства и са преминали цялостно обучение по защита от Covid-19.

Мерките за защита започват още преди пристигането на гостите – комплексът затвори за продажба 50% от капацитета си още преди старта на сезон 2020 г., за да отговори на изискването на СЗО за гарантиране на оптимална социална дистанция в общите части и ресторантите за гостите по време на престоя им.

В самия обект - програмата изисква всеки посетител да получи на входа маска, носенето на която е задължително във всички затворени общи пространства.

В целия комплекс на ключови места е осигурен течен дезинфектант на алкохолна основа – „Essentica Pure“, който е предназначен за хигиенна дезинфекция на ръце и повърхности и убива 99.9% от бактериите и вирусите с обвивка (коронавирус). Продуктът е произведен от най-голямата и високотехнологична фабрика за етанол на Балканския полуостров - българската „Essentica”.

Багажът на всеки гост се дезинфекцира още на входа, а потокът от гости се насочва така, че да се осигури нужната социална дистанция и минимален контакт с персонала и останалите посетители.

Освен осигуряване на лични предпазни средства и дезинфектант, рецепцията на Barceló Royal Beach е оборудвана с безконтактен термометър за измерване на телесна температура. Осигурена е физическа защита с прозрачна преграда между рецепционист и гост. След всяка регистрация, работните повърхности се дезинфекцират. Специално внимание се отделя на най-малкия детайл - като химикалките например, които са в постоянен контакт с посетителите. Останалите контактни точки – бутони на асансьори, дръжки на врати, мебелировка и т.н. също се дезинфекцират постоянно, под строг протокол на персонала.

На видно място във фоайето, рецепцията и асансьорите са поставени информационни плакати на различни езици и стикери с ключови послания към гостите за основните хигиенни практики и мерки за безопасност срещу Covid-19.

Шезлонгите на басейните са с отстояние 3 метра, а масите в ресторантите – на 2,50 метра, като там има обособена зона, за да се гарантира удобството на семейства с деца. За допълнителна сигурност на гостите е осигурена и специализирана медицинска услуга в рамките на комплекса, която е на разположение 24/7.

Едни от най-важните мерки са в сферата на дигитализацията. Чрез специалната мобилна апликация Barceló, посетителите могат да резервират маса в ресторанта, да подадат сигнал за проблем към управата на хотела, да поръчат румсървиз и дори да поискат медицинска помощ без да излизат от стаята си. Системата е програмирана да уведоми автоматизирано всеки турист в комплекса, при наличие на най-малък риск от каквото и да е естество. Менютата в ресторантите на Barceló Royal Beach също са дигитализирани. Специално създадения петзвезден гурме бюфет гарантира безопасността чрез специално проектирана  система за издаване на храната на всеки гост. Хотелът прилага специален протокол за санитаризиране и пакетиране на дистанционното управление за телевизорите в стаите, а във всяка стая се предоставя дезинфектант за всеки гост. След почистване и детайлна дезинфекция на стаята следващият гост се настанява след 24 часа.

По статията работи: Екип на Investor.bg
Още по темата: Новини

Последни новини

Коментари ()


Още от Новини
Коронакризата срина с 95% приходите на Cineplex