Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Социални мрежи

Instagram ще контролира по-ясно платеното съдържание на инфлуенсърите

Това се случва под натиска на британски регулатор

Instagram ще контролира по-ясно платеното съдържание на инфлуенсърите

Снимка: Gabby Jones/Bloomberg

Приложението Instagram, което е собственост на Facebook, прие мерки за сваляне на скрити реклами, публикувани от платени инфлуенсъри, обяви Британската служба по конкуренцията и пазарите (CMA), цитиран от Ройтерс.

Инфлуенсърите с хиляди последователи могат да печелят големи суми от компании, като промотират продукти в Instagram.

Още по темата

По думите на CMA това е важна промяна в поведението на една от големите социални мрежи. Facebook Ireland, която управлява Instagram във Великобритания, обеща да направи редица промени.

„Това ще затрудни значително хората да пускат реклами в Instagram без да ги отбелязват като такива“, обяви CMA в изявлението си.

Регулаторът разследва притесненията, че твърде много инфлуенсъри публикуват съдържание за компании, без да става ясно, че им е платено или са получили нещо в замяна.

Инфлуенсърите ще трябва да потвърждават и да разкриват дали са били подкрепени, за да рекламират продукт и услуга.

Освен това Instagram ще използва технология, за да засича кога на потребителите може да не е обявено ясно, че определена публикация е рекламна, посочва CMA.

Всичко това се случва в момент, в който върху социалните мрежи се оказва все по-голям натиск от потребители и регулатори да се борят с дезинформацията и да предлагат съдържание, което е ясно откъде идва.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Социални мрежи
Как социалните медии се подготвят за изборите в САЩ?