Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Web

Инерцията след Covid продължава да носи успехи на JD.com

Китайският гигант в електронната търговия отчете резултати, които надминаха очакванията

Инерцията след Covid продължава да носи успехи на JD.com

Снимка: Qilai Shen/Bloomberg

Приходите на китайската JD.com за първото тримесечие надминаха очакванията на Wall Street, след като растежът на онлайн търговията на вътрешния ѝ пазар остана силен и след пандемията от Covid-19, предава Ройтерс.

Базираната в Пекин компания се присъедини към конкурентите си Pinduoduo и Alibaba Group в отчитането на двуцифрен ръст на приходите по време на пандемията, след като хората се стекоха в сайтовете за търговия, за да пазаруват всичко – от хранителни стоки до луксозни продукти.

Още по темата

Нетните приходи на JD.com, най-голямата китайска компания за онлайн търговия по приходи, са се увеличили с 39% до 203,3 млрд. юана (31,57 млрд. долара) през тримесечието, завършило на 31 март. Това се оказа над средната прогноза на анализаторите за 191,83 млрд. юана, сочат данни на Refinitiv.

Приходите от продажби в продуктовия сегмент, който включва приходите от онлайн търговия, са се увеличили с близо 35% до 175,28 млрд. юана в рамките на тримесечието.

Като се изключат някои елементи, JD.com е спечелила по 2,47 юана на американска депозитарна акция (ADS), спрямо очаквани от анализаторите 2,26 юана.

Популярни брандове като Starbucks и спортният търговец Decathlon, както и луксозни марки като Marni и John Lobb, отвориха своите магазини в платформата за онлайн търговия на JD.com през тримесечието. Те, заедно с тези на техни конкуренти, се радват на силно търсене по време и след пандемията.

Успехът на JD.com се случва в момент, в който Alibaba Group Holding се бори с проблеми с регулаторите. Недоволството на властите и наказанието от 2,75 млрд. долара, което наложиха на Alibaba, повлияха негативно на инвеститорските настроения спрямо китайския интернет сектор.

Листнатите в САЩ акции на JD понижиха стойността си с близо 13%, откакто бяха обявени новините за глобата, наложена на Alibaba.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Web
Обвиниха Google, че има тайна рекламна сделка с Facebook