За периода януари – юни 2017 г. 36 663 клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД се отказаха от хартиената си месечна фактура за електроенергия, съобщават от дружеството. Така електронна фактура получават над 350 хил. клиенти на компанията.
От ЧЕЗ отчитат тенденция на ръст на заявените електронни фактури. Освен безспорните си екологични ползи, те са и изключително удобни за клиентите.
Електронните фактури се получават до 24 часа след издаването ѝ и имат достъп до персонален, електронен архив на своите месечни сметки за електроенергия. Тези фактури имат сигурна защита на личните данни, спестява време и дава възможност за лесно и практично контролиране на разходите, гарантират от компанията.
Електронните фактура са валиден, електронно подписан, данъчен документ, който е напълно идентичен с хартиената версия. Бързото и навременно получаване на информацията за месечните задължения, сигурният достъп до данните отвсякъде и по всяко време, осигуряват допълнително спокойствие и комфорт.
Електронната фактура е напълно безплатна услуга и може да бъде заявена на корпоративния уебсайт www.cez.bg, в Центровете за обслужване на клиенти, с обаждане на 0700 10 010 или в офисите на Изипей.


Европейски лидери подкрепиха Зеленски и Украйна
Хороскоп за 9 декември 2025
Тежка катастрофа със загинал
Мощно земетресение с магнитуд 7,6 разтърси Япония
Второ издание на инициативата "(НЕ) Сам вкъщи" подготвят в Общинския приют за кучета
Жилищата у нас няма да поскъпват двуцифрено, а ще следват доходите и инфлацията
Япония и Китай ескалират конфронтацията със спор за военен радар от уикенда
Какъв трябва да е бюджетът на България? Попитахме експертите
България очаква 2 млн. туристи през зимата, над 50% ще са от Европа
Yardeni за обрата от Великолепната седморка към останалите технологии, част 2
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Първото BMW M се продава
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Hyundai възражда един от най-забавните си модели
ЦСКА 1948 не успя да победи последния Добруджа
Седмичен любовен хороскоп за 8 - 14 декември
Възрастен мъж е починал след падане от тераса в Стара Загора
Рибари от Ахтопол притеснени заради танкера: И плаж няма да има, и риба, и почиващи
Обезщетението за отглеждане на дете до 2 години се повишава на 460 евро
преди 8 години Платените рекламни статии не трябваше ли да бъдат ясно обозначени като такива?Освен това винаги съм се чудил защо монополистите доставчици на комунални услуги се опитват така нагло да презентират опитите да редуцират техните разходи като мое удобство. Ами кажете си директно, че електронните фактури спестяват от разходи за принтиране, сортиране и куриери. Само не ми го представяйте като мое удобство. Защо трябва да се регистрирам за електронна фактура, за да имам достъп "от всякъде и по всяко време" до данните си. Като сте толкова загрижени, защо спряхте достъпа до данните за потребление, което не беше обвързано с получаване на електронни фактури? отговор Сигнализирай за неуместен коментар