„Столичен електротранспорт” ЕАД обяви обществена поръчка за доставка (покупка) на електрическа енергия на свободния пазаp”, съобщи дружеството на интернет сайта си.
До 25 септември ще се събират оферти на кандидатите, които могат да доставят електрическа енергия по свободно договорени цени за захранване на обектите на столичния електротранспорт, разположени на територията на София и присъединени към мрежа подстанции Ср.Н и Н.Н. със собствена кабелна мрежа.
Прогнозната стойност на поръчката е 15 млн. лева.
В търга може да се включи всеки кандидат, който отговаря на условието да има валиден лиценз за търговия с електрическа енергия.
Като задължително условие от транспортното дружество поставят изискването кандидатът за доставчик на ток да е координатор на стандартна балансираща група в България към момента на сключване на договора.
Сред критериите за избор на бъдещия доставчик на ток от „Столичен електротранспорт” ЕАД поставят изискването потенциалният кандидат да е изпълнил поне две доставки за продажба на електрическа енергия като координатор на стандартна балансираща група на свободния пазар за последните три години от датата на подаване на офертите, като доставката е в размер на минимум 100 000 MWh.
Участникът в търга трябва да е сертифициран по системата за качество БДС EN ISO 9001:2015 /EN ISO 9001:2008/.
Получените оферти ще бъдат отворени на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите
или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на
средствата за масово осведомяване, посочват от транспортното дружество.
“Столичен електротранспорт”ЕАД е транспортен оператор, който притежава около 270 трамвайни мотриси и 125 тролейбуси. Ежедневно в движение са около 250 превозни средства от които годишно се изминават общо 15 милиона километра, от които 10 милиона километра от трамваите и 5 милиона км от тролейбусите.
Транспортното дружество превозва около 150 милиона пътници годишно. Средното разстояние между спирките е 400 м. Контактната мрежа е над 500 км, а кабелната над 700 км. Средният годишен пробег на един трамвай е до 60 000 км. В превозните средства функционират ред автоматични устройства за връзка с GPS за контрол и автоматична система за таксуване на пътниците, състояща се от валидирaщи устройства на всяка врата, касов апарат за продажба на билети на гърба на кабината на ватмана и бордови компютър в самата ватманска кабина.


Хороскоп за 9 декември 2025
Тежка катастрофа със загинал
Мощно земетресение с магнитуд 7,6 разтърси Япония
Второ издание на инициативата "(НЕ) Сам вкъщи" подготвят в Общинския приют за кучета
Осъдиха 56-годишен варненец за държане на голямо количество алкохол без акцизен бандерол
Жилищата у нас няма да поскъпват двуцифрено, а ще следват доходите и инфлацията
Япония и Китай ескалират конфронтацията със спор за военен радар от уикенда
Какъв трябва да е бюджетът на България? Попитахме експертите
България очаква 2 млн. туристи през зимата, над 50% ще са от Европа
Yardeni за обрата от Великолепната седморка към останалите технологии, част 2
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Първото BMW M се продава
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Hyundai възражда един от най-забавните си модели
Възрастен мъж е починал след падане от тераса в Стара Загора
Рибари от Ахтопол притеснени заради танкера: И плаж няма да има, и риба, и почиващи
Обезщетението за отглеждане на дете до 2 години се повишава на 460 евро
Евгений Кънев: Бюджетът може и да бъде приет силово, но ще има последици
Силен трус разлюля Япония, има предупреждение за цунами