Агенцията „Пътна инфраструктура“ (АПИ) очаквано рестартира процедурата за проектиране и строителство на тунела „Железница“ от лот 3 на магистрала „Струма“, съобщават от Агенцията.
За подновяването на поръчката в края на миналата седмица съобщи министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова в рамките на парламентарния контрол.
Обществената поръчка се поема от пътната агенция, след като правителството реши да закрие Националната компания „Стратегически инфраструктурни проекти“ и да влее дейностите ѝ в агенцията малко след спирането на злополучната първа поръчка за доизграждането на магистрала „Хемус“.
Срокът за подаване на документи за участие в търга за тунела се удължава до 15 август, посочват от Агенция „Пътна инфраструктура“.
Търгът за тунела „Железница“ беше обявен в края на миналата година от закритата национална компания. Той беше спрян като част от серията „замразени“ обществени поръчки за допълнителни проверки по искане на премиера. Отделно се обжалваха пред Комисията за защита на конкуренцията и Върховния административен съд текстове от документацията.
Предметът на поръчката е за изграждане на 4,46-километров участък от магистрала „Струма“ между км 366+000 и км 370+460, който включва тунел „Железница“, уточняват от пътната агенция. Съоръжението ще е с дължина 2 километра, т.е. ще бъде най-дългото в страната.
Тунел „Железница“ е част от отсечката Благоевград – Крупник на магистралата. Поръчката включва и 2 мостови съоръжения с обща дължина около 700 м. Едното от тях преминава над жп линията София – Кулата и над път I-1 Симитли – Благоевград.
Индикативната стойност на поръчката е 250 млн. лв. без ДДС. Срокът за изграждането им е 1 400 дни. Проектът се финансира със средства от оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014 – 2020 г.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 9 години 250 млн. лева без ДДС = 300 млн. лева само за 4,46 км магистрала!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! КОЕ налага за 1 км да се дадат 67 264 573 лв. ??? На тези пари май никой не им държи сметка, за разлика от други разходи ? отговор Сигнализирай за неуместен коментар