Националната компания „Стратегически инфраструктурни проекти“ е обявила обществена поръчка за проектиране и строителство на късия тунел при с. Железница, който е част от участъка от лот 3.1 от Благоевград до Крупник.
Прогнозната стойност на поръчката е в размер на 250 млн. лева без ДДС. Финансирането на проекта е осигурено от оперативната програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.
Оферти за участие в процедурата могат да се подават до 25 януари 2016 г. Постъпилите предложения ще бъдат отворени публично на 26 януари 2016 г.
Тунелът „Железница“ е с дължина от около 2 км. Изпълнителят трябва да проектира и изгради освен съоръжението и прилежащите му предпортални площадки с обслужващи пътни връзки и две мостови съоръжения с обща дължина около 700 м.
Националната компания „Стратегически инфраструктурни проекти“ вече избра изпълнител на пътния участък от магистралата, част от лот 3.1 Благоевград – Крупник. Това е обединението ДЗЗД „АМ Струма 3.1“, което получи оценка от 89,84 точки.
Компанията е отстранила „Обраскон Хуарте Лаин“ АД от процедурата, защото компанията не е декларирала на първия етап, че възнамерява да възлага основни дейности от строителството на подизпълнители. Част от информацията по поръчката освен това компанията е подала на чужд език.
Лот 3.1 е част от лот 3 на магистрала "Струма" от Благоевград до Сандански, който трябва да бъде изпълнен до 2022 г. В момента правителството се опитва да намери алтернатива на дългия 15-км тунел, който попада в лот 3.2 и беше заложен в първоначалния проект на този участък от магистралата, за да спести средства от новата оперативна програма за транспортна инфраструктура, които да бъдат пренасочени към други проекти.
Обединението „Лот 3.2 Проект“, в което участват „Пътпроект- 2000“ ООД, „Биас – М“ ЕООД, „Геотехника – АБС“ ООД, „Бондис“ ООД и „Свеко Енергопроект“ АД, ще проектира алтернативното трасе, което се предвижда да е със система от мостове, виадукти и къси тунели.


Как ще подаваме данъчни декларации след приемане на еврото?
Умеров: Постигнахме реален напредък по време на разговорите в Берлин
Нов астероид и мистериозен обект приближават Земята през декември 2025
Броят на левовете в обращение намалява
Башар Асад живее в „луксозно изгнание“ в Москва
На мен няма да ми се случи: Под 10% от имотите в България са застраховани
Макрон рискува да погребе завинаги споразумението с Меркосур
Дебатът на пазара на облигации за курса на Фед през 2026 г. набира скорост
Руският петрол се продава с "най-голяма" отстъпка в Китай след санкциите
ЕС: Китай започва издаване на общи лицензи за редкоземни елементи
Кой печели и кой губи на българския пазар през 2025
Шофьорка обърка педалите и скочи в пълен с хора басейн
Jeep Wrangler получи специална версия
Как Tesla печели невидимата война срещу шума
Пет коли, в които да инвестирате догодина
Защо Германия иска развод с Китай
Дженифър Анистън ще прекара Коледа с новия си
Марго Роби разкри защо не говори много за сина си
преди 10 години Защо не зададете на министъра по рег. развитие въпроса как Норвегия направи през 2000 година 24.51 км тунела Лардал т.е. 12 пъти по дълъг заедно с прилежащата инфраструктура за 113 млн. долара. Нещо на кражба прилича всичко което правим. Ето и линк към уикипедия относно стойноста: https://en.wikipedia.org/wiki/L%C3%A6rdal_Tunnel отговор Сигнализирай за неуместен коментар