Националната компания „Стратегически инфраструктурни проекти“ е обявила обществена поръчка за проектиране и строителство на късия тунел при с. Железница, който е част от участъка от лот 3.1 от Благоевград до Крупник.
Прогнозната стойност на поръчката е в размер на 250 млн. лева без ДДС. Финансирането на проекта е осигурено от оперативната програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.
Оферти за участие в процедурата могат да се подават до 25 януари 2016 г. Постъпилите предложения ще бъдат отворени публично на 26 януари 2016 г.
Тунелът „Железница“ е с дължина от около 2 км. Изпълнителят трябва да проектира и изгради освен съоръжението и прилежащите му предпортални площадки с обслужващи пътни връзки и две мостови съоръжения с обща дължина около 700 м.
Националната компания „Стратегически инфраструктурни проекти“ вече избра изпълнител на пътния участък от магистралата, част от лот 3.1 Благоевград – Крупник. Това е обединението ДЗЗД „АМ Струма 3.1“, което получи оценка от 89,84 точки.
Компанията е отстранила „Обраскон Хуарте Лаин“ АД от процедурата, защото компанията не е декларирала на първия етап, че възнамерява да възлага основни дейности от строителството на подизпълнители. Част от информацията по поръчката освен това компанията е подала на чужд език.
Лот 3.1 е част от лот 3 на магистрала "Струма" от Благоевград до Сандански, който трябва да бъде изпълнен до 2022 г. В момента правителството се опитва да намери алтернатива на дългия 15-км тунел, който попада в лот 3.2 и беше заложен в първоначалния проект на този участък от магистралата, за да спести средства от новата оперативна програма за транспортна инфраструктура, които да бъдат пренасочени към други проекти.
Обединението „Лот 3.2 Проект“, в което участват „Пътпроект- 2000“ ООД, „Биас – М“ ЕООД, „Геотехника – АБС“ ООД, „Бондис“ ООД и „Свеко Енергопроект“ АД, ще проектира алтернативното трасе, което се предвижда да е със система от мостове, виадукти и къси тунели.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
Големият проблем на 2025 година е увеличеният капитал на Българската банка за развитие
Тимчо Муцунски: ЕС има желание да помогне за развитието на диалог, насочен към намиране на решение с България
Интер разгроми Комо в мач от 14-ия кръг на Серия А
преди 9 години Защо не зададете на министъра по рег. развитие въпроса как Норвегия направи през 2000 година 24.51 км тунела Лардал т.е. 12 пъти по дълъг заедно с прилежащата инфраструктура за 113 млн. долара. Нещо на кражба прилича всичко което правим. Ето и линк към уикипедия относно стойноста: https://en.wikipedia.org/wiki/L%C3%A6rdal_Tunnel отговор Сигнализирай за неуместен коментар