Екип на Goldman Sachs и модните експерти от Teen Vogue обединиха сили за създаването на т.нар. „Teen Vogue – Goldman Sachs Love List” - списък на 50-те марки, които момичетата обичат, пише BusinessInsider.
Проучването е направено сред млади момичета, които познават добре марките, притежават техни стоки, говорят повече за тях и имат ясно мнение за това кои брандове са добри и кои не.
75% от марките, включени в списъка за 2013 г., отбелязват значителен напредък по някои показатели през 2014 г. Става дума за познаването им на национално ниво и по-голяма привлекателност.
За да избере 50-те топ марки, екипът на Goldman Sachs се е допитал до 1200 читателки на Teen Vogue за общо 350 бранда. Проучването се осланя на три показателя, всеки от които е с максимален резултат от 100 точки.
Две от метриките са стандарти – познаване и привлекателност. Първата показва дали потребителите познават марката, а втората – дали я харесват.
Третият показател носи името „от уста на уста“ и измерва колко от респондентите са обсъждали дадена марка с други хора, в сравнение с останалите брандове. Тази метрика е особено важна днес, когато момичетата използват все повече социални мрежи като Instagram и Pinterest, за да коментират модните си предпочитания.
Кои са десетте най-предпочитани марки от младите момичета можете да видите в нашата галерия!


Радев започва с консултациите за служебен кабинет още в понеделник
Варна има нужда от ел. бусове за изпълняване на социалните услуги в града
Варненци могат да помогнат на хора в нужда още два уикенда през декември
Младите от протеста: Писна ни да гледаме това, да си мислим, че сме слаби
Сериозен проблем пред туристическия сектор във Варна, как ще бъде решен?
Денис Шен: Опасенията срещу еврото ще изчезнат след приемането му в България
Роботакситата на Uber не изпускат Япония от поглед
Бизнесът е внимателен в наемането на хора, но и съкращава само в краен случай
Кубрат Пулев се изправя в първа защита на титла си в WBA тежка категория
SVB: Данните на ОПЕК бяха най-близо до реалността
Гениален трик, който ще спаси чистачките ви от леда
Електрически мотоциклет стигна там, където бензинът не може
GM реставрира стар седан на Opel и го продаде доста скъпо
Как да оправите постоянното прекъсване на Android Auto и Apple CarPlay
Попадаш в задръстване - връщат ти пътната такса
Песков: Действията на ЕС по отношение на руските активи ще доведат до колапс
Румен Христов: След изборите има два варианта – проевропейско или проруско мнозинство
В досиетата "Епстийн" се появи още едно кралско име
Радев започва консултации с парламентарните групи в понеделник
преди 11 години Target не е модна марка, а супермаркет като Metro, но по американски. Не знам как е попаднал в списъка. Анкетираните вероятно пазаруват там. отговор Сигнализирай за неуместен коментар