Netflix започва продажба на стрийминг услугата си в България и над 100 други страни, огромна стъпка към целта ѝ да се превърне в първата глобална онлайн телевизионна услуга, съобщава Bloomberg.
„В момента ставате свидетели на раждането на глобална телевизионна мрежа“, заяви главният изпълнителен директор Рийд Хейстингс в сряда в презентация по време на Consumer Electronics Show в Лас Вегас. Услугата стартира на живо в 130 нови страни, включително Русия, Полша и Сингапур, по време на презентацията му.
Добавянето на Индия и други азиатски страни представлява огромна стъпка. Китай обаче, най-населената страна в света, остава пропуск в световния отпечатък на компанията. Netflix вече оперира в поне 60 страни, включително в по-голямата част от Европа и Южна Америка. Хейстингс заяви за инвеститорите, че компанията ще започне да представя материална печалба веднага щом приключи с разширяването си.
And the answer is now: #NetflixEverywhere
— Netflix US (@netflix) January 6, 2016
Териториите извън САЩ вече допринасят за по-голямата част от ръста на регистрираните потребителите на Netflix. Миналата година компанията прогнозира, че ще добави над 11 млн. потребители извън САЩ през 2015 г., което прави общият брой потребители в цял свят 26 млн. души.
Компанията не представя подробна разбивка на броя регистрирани потребители за други държави освен за САЩ, макар да твърди, че има над 5 млн. регистрирани потребители в Южна Америка. Netflix ще продуцира оригинални телевизионни сериали на френски, италиански и португалски през следващата година.
Компанията ще си партнира с DreamWorks, за да разпространява ново оригинално съдържание в допълнителни пазари (с изключение на Китай). Netflix ще си сътрудничи и с LG, за да донесе 4K HDR съдържание до пазарите в Азия, Европа и Близкия изток през тази година.
Считано от 2015 г. Netflix се използва в над 70 милиона домове. Хейстингс се похвали, че потребителите са стриймнали 12 милиарда часа през четвъртото тримесечие на 2015 г. За сравнение - те бяха 8,25 милиарда година по-рано, и общо 42,5 милиарда часа за цялата 2015 г. Американската компания за стрийминг е произвела няколко успешни сериала като „Къща от карти“ и „Оранжевото е новото черно“ и филми, с които привлича потребителите.
До сега стрийминг услугата има над 70 млн. абонати и предлага над 125 млн. часа съдържание дневно. Съобщението за разширяването на пазара покачи акциите ѝ с 9,31% до 117,68 долара за акция.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
Как да общуваме ефективно с партньора?