Като част от първите си големи маркетинг усилия откакто миналата година купи Elizabeth Arden, козметичната компания Revlon започва работа с Amazon.com и Лейди Гага, за да даде тласък на продажбите и да достигне по-добре представителите на поколението Y (родените между 1980 и 2000 г.), съобщава Revlon.
Като част от кампания, наречена Love Project, козметичният производител ще отпечата името си върху 10 млн. кутии за доставка на Amazon – опит да стане по-популярен за повече потребители на електронната търговия. Revlon разчита повече и на социалните медии и други дигитални технологии, след като години наред губи позиции пред нови брандове.
„Дигиталните технологии са много важни за нас като компания“, каза Юнис Бюн, вицепрезидент на глобалния дигитален маркетинг. „Там се намира клиентката ни. Там тя говори с приятелите си, научава за новите тенденции“.
Главният изпълнителен директор на Revlon Фабиан Гарсия цели да генерира годишни продажби за 5 млрд. долара в рамките на следващите пет години спрямо 3 млрд. долара сега. Това е трудна задача за компания, бореща се и с непечелившия бизнес Elizabeth Arden, който придоби миналата година за около 800 млн. долара, включително дълговете. И двете компании изпитват трудности да задържат пазарния си дял през последните години, но маркетинг усилията би трябвало да обърнат това.
Revlon, контролирана от милиардера Рон Перелман, е наела и първия главен редактор на списанието за красота Allure, за да реформира брандовете на компанията. Линда Уелс зае поста на главен творчески директор миналата седмица, като основната ѝ дейност ще е да управлява облика и усещането на продуктите.
Чрез партньорството с Amazon Revlon ще сложи името си и мотото #LoveIn3Words на малки кутии през февруари и март. Компанията ще се появи и в музикалното видео към песента Million Reasons на Лейди Гага и в 30-секунден клип, режисиран от продуцента на „Завръщането“ Брет Ратнър, който ще се излъчи по време на наградите „Оскар“ в неделя.
Revlon сега планира втора фаза от кампанията си, заедно с усилия в областта на маркетина през пролетта за Elizabeth Arden, която е по-фокусирана върху парфюмите.
„Всичко се свежда до връзката с нашите клиенти, където и да са те и по какъвто и начин да искат да свържат с нас“, казва Бюн.


Без ток във Варна на 8 декември 2025
Мачовете по ТВ днес (8 декември)
Виц на деня - 8 декември
Евакуират четирима моряци от заседналия край Ахтопол танкер
Времето във Варна на 8 декември 2025
OpenAI се превръща от спасител на фондовия пазар в бреме
Търговският излишък на Китай надхвърли $1 трилион след възстановяване на износа
От 2600% печалба до 86% унищожение: най-горещата крипто сделка се срина
Търговците на облигации не се поддават на по-ниските лихви на Фед
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да използваме Google Maps без интернет
Repsol направи розово гориво за всички автомобили
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Трима души са загинали в катастрофи за денонощието
Буруджиева: Истинският икономически протестен потенциал още не е излязъл
Опера на Мориконе се появи на бял свят 30 г. след написването й
Два труса поред стреснаха Турция