След придобиването си от френския концерн PSA германската автомобилна компания Opel трябва да бързо да поеме по пътя към рентабилността. Главният изпълнителен директор на PSA Карлос Таварес потвърди в интервю за Frankfurter Allgemeinen Zeitung заложеното си изискване Opel да отчете печалба най-късно през 2020 г.
Планът за постигането на тази цел трябва да бъде предоставен на мениджърите на Opel в рамките на 100 дни след придобиването и след това да бъде изпълнен. Придобиването може да бъде извършено според FAZ на 12 септември, когато е и началото на автомобилното изложение IAA във Франкфурт. Таварес залагал на рестарта на концерна на съществуващия екип.
„Покани са всички лидери, да поемат по пътя с мен. Просто трябва да знаят, че не можем да продължаваме както досега".
PSA първоначално няма да се намесва при изготвяне на плана за преструктуриране и бъдещо развитие.
„Ние няма да представяме наша рецепта, но изискваме разработването на план от страна на ръководството и на ръководителите на ключови позиции за това как Opel може да излезе от зоната на загубите", потвърди Таварес. Разбира се, директорът на PSA признава, че Opel ще трябва да бъде печеливша в рамките на следващите три години. До 2020 г. германският автомобилостроител ще трябва да генерира печалба и положителен паричен поток, за да може да финансира самостоятелно бъдещите си инвестиции.
Таварес коментира индиректно очакваното напускане на директора на Opel Карл-Томас Нойман.
„Всеки трябва да вземе личното си решение“, каза той пред вестника. Според него Opel трябва да остане толкова германска, колкото е възможно, за да се допълва с другите брандове. Таварес вижда най-големи възможности за икономии в сферата на покупките на части, продажбите и износа.
Същевременно той отказа да даде гаранции за работните места за над 38-те хил. служители на Opel след 2018 г. „Трябва да сме открити и честни – единственото, което ще защити служителите, е печалбата“.
PSA, чиито най-важни марки са Peugeot и Citroën, възнамерява да придобие Opel и британската сестринска марка Vauxhall за общо 1,8 млрд. евро от американския концерн General Motors (GM). Договорената в началото на март сделка трябва да бъде одобрена от редица органи, но се очаква да бъде завършена през втората половина на тази година.


Четири български победи и шест нокаута белязаха SENSHI 29
Арестуваха двама заради 30 литра ракия в Добрич
Ексклузивен бонус код и топ милиардерите в гейм индустрията
Тръмп: Зеленски не е готов да подпише мирното ни предложение
Българската велоиндустрия: Между китайската зависимост и електрическото бъдеще
Високият акциз на цигарите е от полза за здравето, семейния бюджет и икономиката
Тръмп е разочарован от реакцията на Зеленски към плана Белият дом за мир
Афишът на Уолстрийт: „BATMMAAN се завръща“ vs. „Великолепната седморка“
Тайландски удари с F-16 разклащат мирния план на Тръмп в Камбоджа
Завръщането на Toyota MR2 е все по-близо
Отстъпки от над 100 000 долара показват, че богатите не искат електромобили
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да използваме Google Maps без интернет
Росен Петров с още 90 истории от българското минало в новата си книга
Самолет се “подхлъзна” и излезе от пътеката за рулиране в Истанбул ВИДЕО
Каскада или катастрофа: Кола се завря под джип, повдигна го ВИДЕО
Четири български победи и шест нокаута белязаха SENSHI 29