Колата е доста специална, но не само защото е базирана на най-мощната модификация на Jeep Grand Cherokee, а заради три инициала. Тези инициали обаче не са въпросните SRT – Street & Racing Technology подразделението на Chrysler, а SAS - Special Air Service, специалното подразделение на британската армия. Така от българското ателие Vilner анонсират своя най-нов завършен проект.
Проектът е типичен за специалистите в областта, като залага на цялостно модифициране на интериора. Любопитна е обаче темата, на която хората във Vilner са заложили.
Въпросните инициали SAS - Special Air Service, вписани в логото на военния корпус, са избродирани на подглaвниците на предните седалки. Защото този автомобил е направен по поръчка именно за специален човек, чиято самоличност обаче Vilner запазват в тайна. И разкриват единствено, че гербът на SAS не е попаднал върху кожата случайно. Явно става дума за агент на специалните части на Великобритания.
Що се отнася до самата кола, то от оригиналния интериор са останали единствено части от облицовките на седалките, карбоновите апликации на таблото, както и някои пластмасови повърхности по него. Всичко друго е минало през умовете и ръцете на екипа на Vilner, за да се получи един наистина специален салон, достоен да носи трите инициала, различни от SRT. Цветовата комбинация и цялостното оформление на кокпита носи дълбока символика.
Всъщност, Vilner поставят и буквите на Street & Racing Technology, под формата на прецизни бродерии от лицевата страна на сенниците.
Поглеждайки нагоре ще забележите и цялостната преработка на тавана и щората на стъкления люк. Висококачествен черен текстил с фина плетка и червена алкантара, цвят който се повтаря и на други места в салона и който е пряко свързан с мисиите на SAS.

Колоните също са „обляни“ в червена алкантара, както и част от тапицерията на вратите. Централният тунел, традиционно съставен от твърда пластмаса, е покрит с комбинация от черна/червена алкантара, преливаща нагоре в долната част на таблото. Vilner са положили сиви контрастни шевове там където трябва, коланите са подменени с червени ленти, а техните пластмасови машинки са облечени в алкантарени калъфчета.
Основите на седалките също са получили от благородната материя, място което също традиционно бива неглижирано дори от премиум производителите, както и място където пръстите попадат доста често, в търсене на регулиращите бутони. Освен за окото, алкантарата е много приятна и на допир, нещо което не бива да се подценява и което ателието използва доста премерено.
Техническата част на Grand Cherokee SRT не е пипана. Моделът от 2015 година използва 6417 куб. см, V8 мотор с обем 6,4 литра, който развива 470 к.с. и 630 Нм.
Още снимки - в Automedia.bg


Ватерполният „Комодор” с победа и минимална загуба в столицата
Четири български победи и шест нокаута белязаха SENSHI 29
Арестуваха двама заради 30 литра ракия в Добрич
Ексклузивен бонус код и топ милиардерите в гейм индустрията
Българската велоиндустрия: Между китайската зависимост и електрическото бъдеще
Високият акциз на цигарите е от полза за здравето, семейния бюджет и икономиката
Тръмп е разочарован от реакцията на Зеленски към плана Белият дом за мир
Афишът на Уолстрийт: „BATMMAAN се завръща“ vs. „Великолепната седморка“
Тайландски удари с F-16 разклащат мирния план на Тръмп в Камбоджа
Завръщането на Toyota MR2 е все по-близо
Отстъпки от над 100 000 долара показват, че богатите не искат електромобили
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да използваме Google Maps без интернет
Желязков: Ключово е бюджетът да бъде подкрепен, това не е смокинов лист за кабинета
Топ 5 идеи за коледни подаръци от Samsung
Росен Петров с още 90 истории от българското минало в новата си книга
Самолет се “подхлъзна” и излезе от пътеката за рулиране в Истанбул ВИДЕО
Каскада или катастрофа: Кола се завря под джип, повдигна го ВИДЕО