Преди няколко месеца Twitter пусна нова функция - виртуални стикери. Сега се надява да започне да печели от това си начинание, пише Re/code.
Припомняме, че стикерите в Twitter се поставят на снимки чрез редактирането на изображения. Те представляват нещо като вирутални хаштагове, така че потребителите могат да кликват върху самия стикер и да виждат повече изображения с него.
В понеделник Twitter обяви, че пуска промотирани стикери, давайки възможност на големите марки могат да плащат, така техните стикери да се появяват най-отгоре. Микроблогинг платформата стартира нов вид реклама с Pepsi, което до известна степен е логично, след като главният финансов директор на Pepsi Хю Джонстън наскоро се присъедини към борда на Twitter.
Продажбата на стикери е начин Twitter да се опита и да привлече повече средства от маркетинга на марки, след като рекламата винаги е стояла в основата на платформата.
През последното тримесечие обаче Twitter отчете разочароващи резултати, ето защо търси нови източници на приходи, за да се справи с проблема, че не успява да привлича достатъчно нови потребители.
Twitter лесно може да обедини стикерите с други видове реклама за създаването на по-големи кампании.
Coming soon! Unleash your creativity by adding fun #Stickers to your photos on Twitter: https://t.co/Ph92Oivyhy pic.twitter.com/NZoM6nHenD
— Twitter (@twitter) 27 юни 2016 г.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате